Menu

sobota, 21 lutego 2015

Hot or Not #2 + Loga + Ja na blogu Abieski

Hej!
Wiem bardzo, bardzo długi temat! Z tym wiąże się bardzo, bardzo długi post!  Na początek chciałabym przedstawić wam dwa loga. Jedno dla Ami1102  i jedno dla Etie xD. Zacznijmy,
Nie zabij mnie za tą szkołę. Ale musiałam, musiałam wcisnąć tą animke! Mi się mega podoba. Taka zaspana Ami! I te kwiatuszki! Oh... uważam, że loga wychodzą mi coraz lepiej! Ami, napisz czy logo przypadło Ci do gustu ;)
No nie wiem jak Wam ale mi się MEGA podoba. Te napisy na tych karteczkach, ta gondola. Bosko! I zamek w tle! Podoba Ci się? Robiłam je tylko pół godziny a taki efekt. Kocham je! Mała księżniczka Etie! Pozdrawiam! Zgłaszajcie się po loga w komentarzach.
Co do drugiej części posta to... dostałam się do bloga Abieski! Znaczy tak nie do końca. Jestem w II etapie! Kathey, wybrała mnie! Jestem zaszczycona i muszę napisać notkę próbną. Więc może jeszcze po marcu, zobaczycie moje posty. Ale to, że staram się o posadę tam to nie znaczy, że ten blog będzie zaniedbany przeze mnie! 
Niema
Takiej
Opcji.
Nagłówek dla skarpetka 500

I.... HOT OR NOT. Zgłosiło się dużo osób, lecz niektóre nie miały żadnego looka, niektórych nie mogłam znaleźć. Ale udało mi się pobrać looki paru moviestar. Dokładnie mam dziewięć looków. 
Annabelie
Twarz: Śliczna buźka! Zabójcze zielone oczy. Twarz jest jednym słowem b.o.s.k.a. Nie wiem co mogę napisać o tej twarzy. Jest taka rzadka. Co prawda widziałam podobną u paru MS, ale ta jest troszkę ładniejsza. 10/10
Sukienka: Kochana! Ten look kojarzy mi się z pomarańczą. Nie lubiałam tej sukienki, ale teraz mi się spodobała. Jest taka śliczna. Kolory świetnie dobrane. 20/20
Dodatki: Zegarek, kokardka, kolczyki, cienie, róż, naszyjnik. Ale tego dużo! Ale to dobrze, nie jest pusto. Wszystko odpowiednie dobrane, ładne. Do tego może przydać się w kolejnych lookach. Bardzo mi się podoba. 10/10
Buty: Ślicznie tu wyglądają. Szczerze to nie nałożyłabym sukienki do trampek, ale na MSP wszystko może wyglądać idealnie! 10/10
Włosy: Do nich też nie byłam przekonana, ale tu mi się podoba. Nie da się ich zastąpić. 10/10
60/60 pkt?  Żarty! Na sam początek! Brawo!
TheMoomster
Twarz: Wiedziałam, że to mój gust od początku gdy zobaczyłam Cie. Jest taka delikatna i dziewczęca. 10/10
Sukienka: Ta sama co wyżej. Jest śliczna. Ostatnio również kupiłam look w tych kolorach. Bardzo mi się podoba biała kamizelka. 20/20
Dodatki: Wszystko jest git, ale nie zbyt podobają mi się te gwiazdki na twarzy. Usunęłabym je. Ale każdy ma swój styl, bez obaw. 8/10
Buty: Jest okej. Ta biel troszkę tak wtapia się w cerę, ale widać te paseczki. Nie ma się do czego przyczepić. 10/10
Włosy: Nie mogło być lepiej! Kocham te włosy. I ten kolor. Gdyby był czarny od razu zepsuł by się look.
58/60 Brawo! Gratuluję wyniku! 
legginsowa

Twarz: Oczy, nos, usta są okej ale ta skóra. Jest strasznie biała. Zgadzam się, jasna jest okej ale biała mi nie pasuje. 7/10 Przepraszam.
Sukienka: Nie podoba mi się. Widziałabym taką lekką. I jednolitą. Tu nie koniecznie pasuje. Troszkę wygląda zabawnie. Jakbyś jeszcze te pestki zrobiła czerwone było by super. 16/20
Dodatki: Te różyczki są śliczne! Jest cudnie. Bardzo dobrze dobrałaś, pasuje do nazwy looka. 10/10
Buty: Kompletnie nie pasuje. Krój jest dobry, ale ten kolor nie bardzo. Zmieniła bym go. 8/10 
Włosy: No i to co mi się tu najbardziej podoba! Kocham te włoski. Ten brąz, jest idealny do czerwieni. 10/10 
51/60 No, nie jest źle! 
Bekka I love

Twarz: No wiesz co? Jak możesz mieć tak znakomitą twarz. Nie dobra Ty! 10/10
Sukienka: Widzę, że moda na te sukienki trwa. Po raz trzeci. Jak mogła bym dać coś innego jak 
10/10?
Dodatki: Jest pusto, ale nie brzydko. Mamy śliczny wianuszek. Jakie te kolorki są piękne! Zakochałam się chyba w tym looku. 10/10
Buty: Tak jak wcześniej te trampki. Super. Ślicznie dopasowane do looka. 10/10
Włosy: Kolor jest śliczny. Świetnie dopasowałaś je do morskiego koloru. Śliczne! 10/10
60/60 Uuu... super wynik! 

Ranking:
1. Annabelie, Bekka I love
2. TheMoomster
3. legginsowa

Wszystkie dziewczyny są hot. Kiedy ktoś będzie w końcu not? Chyba nigdy. No cóż. Ponieważ zgłosiło się tyle osób a ja oceniłam ich tylko cztery, to w następnej części oceniam dziewczyny które zgłosiły się wcześniej. A wy zgłaszajcie się tu do 4 części HOT or NOT. Napiszcie swój nick.
W trzeciej części oceniam:
1.  roxanevv
2. TheFlorence
3. xXFloraWinxxX
4. Miyowia
5.  Diana616




30 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia w II etapie! I oczywiście zgłaszam się po raz kolejny do HOT or NOT.
    Nick: love4ever1
    Masz mnie w znajomych nawet :)
    ~love4ever1

    OdpowiedzUsuń
  2. Ocenisz mój jeden look, proszę ? ;)
    Nick ; Rózowa Malinka 210

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o logo. Mój login: maika8

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będę oceniać teł dla dziewczyn, ponieważ nie dotyczą one mnie i ocena nie należy do mnie :)
    Ale looki z chęcią.. wszystkie mi się podobają, twarze są OK, tylko ta skóra w lekko fioletowym kolorze tu wadzi, niestety. Jak najbardziej pochwalam kolory. Najbardziej podoba mi się strój Legginsowej. Dlaczego? Postawiła na oryginalność, podziwiam ją za to, naprawdę. Kolory troszkę wymieszane, ale miejmy nadzieję, że będzie lepiej :))

    Serdecznie gratuluję ci dostania się do zapisów na redaktorki do następnego bloga!

    Co do Hot or Not mam pytanie. Kiedy będziesz oceniać następną piątkę? W końcu trzeba się jakoś przygotować i sprężyć.

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za taka miłą opinie mojego looka *-*
      Pozdrawiam
      -legginsowa

      Usuń
  5. Wydaje mi się,że podlizywałaś się Anabelle :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, anonimie, ona się nie podlizuje. Nat po prostu ma bardzo dobre wyczucie w modzie, dzięki czemu jej looki są śliczne. Nie trzeba się podlizywać aby to zobaczyc.
      Pozdrawiam,
      madziunia1810

      Usuń
    2. Mogło by to tak wyglądać ale oceniałam ją chyba tak bo jej look jest w moim stylu ;-)

      Usuń
  6. Czy mogłabym prosić o logo? mój login to: Paulina:) ;** Z drugiej strony bardzo Ci dziękuję *3* Muszę ci przyznać że ładnie robisz loga :) Pozdrawiam, twoja fanka, oraz fanka tego bloga ( xD ) ~Paulina:) ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za opinie. Każdy ma swój gust ;-) Skóra jest taka, bo mam taka białą naprawdę (w rl)
    Pozdrawiam
    -legginsowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Ocenianie Ciebie to sama przyjemność :*

      Usuń
  8. Zgłaszam się do Hota or Nota, 3kicia30.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się do hota or nota, larnie

    (nie mam konta google) xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się do hota or nota, larnie

    OdpowiedzUsuń
  11. BOŻE, zajebiste te logo co zrobiłaś dla mnie. <3 *-* Dziękuję. :)
    Pozdro. :D
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się do hota or nota, larnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakos nie moglam wybrac najlepszego i najgorszego. Wszystkie sa cudowne na swoj sposob :)
    Zglaszam sie do Hot or Not xd
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogłabym logo? Zdaję się na cb *.* Nick na MSP: Zaylie ~Zaylie

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety pewna miła osoba postanowiła wejść na moje konto i usunąć wszystkie ubrania więc nie gram już na TheMoomster. Zgłaszam się żebyś oceniła mnie jako PaulaWariatka

    ~Meruch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedna :c Współczuję. Na pewno Cię ocenie

      Usuń
  16. Hej, zgłaszam się: Sleepwalker Wolf
    Piszesz super notki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój nick to oliwiazawadzka123. Jeśli byś nie miała za dużo osób do loga to ja chętnie się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zglaszam sie c-:, MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka, ty już mnie znasz, tu Vega. :) Mój nick na MSP: yabi1. Pamiętasz? Więc chciałabym być w tym Twoim Hot or Not, mogę?

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy,drugi look - Cudeńka! :3
    Trzeci look - Taki se...wiem na pewno,że nigdy bym go nie założyła xd
    Czwarty look - Nie podoba mi się trochę kolor włosów.Niedopasowany do koloru skóry moim zdaniem :c A poza tym cudny ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)