Menu

wtorek, 17 lutego 2015

Hot or Not #1

Hej. Ponieważ ten post zrobiłam już dawno, i nie zwlekałam na wasze komentarze do zgłaszania się do HOT or NOT publikuję ten. W 2# części ocenie osoby które zgłosiły się już wcześniej. Zaczynajmy!
Oceniam:
-Twarz
-Spodnie
-Bluzka
-Buty
-Dodatki
-Sukienka (zamiast spodni i bluzki)
-Włosy
Skala to 60  pkt.
Na pierwszy ogień może ALAKINGA.























Twarz: Bardzo ładna, delikatna mimo kolczyka w wardze. Te ozy są zabójcze! Nie mam pojęcia czy to brąz czy czerń. Śliczna! 10/10
Kombinezon: Coś z innej beczki, kocham to! Nawet kupiłam ten look, tyle że w kolorze bordowo czarnym. Śliczny, do tego tani! Kocham kombinezony i te wydarte spodenki. 20/20
Dodatki: Urocze te okularki, świetnie pasują do tego letniego looku. Dobrze, że nie ma tu tych tatuaży. Nie lubię jak ktoś ma na każdej kończynie tatuaż aby popisać się unikatami. Zielony świetnie pasuje do Twojej jasnej karnacji. 10/10
Buty: Mimo, iż look jest boski, to nie lubię tych butów. Według mnie pasowały by jakieś kowbojki, glany. Ale nie jest źle. 7/10
Włosy: Według mnie orzech pasuje do tych kolorów ale fryzura nie zbyt mi się podoba. Nie lubię jej niestety. Ale jakby się przyjrzeć to nie da się ich zastąpić! 10/10
Ala zdobyła 57/60 pkt. Gratuluję!

Arli
























Twarz: To moja ukochana twarz dla Vip'ów. Ten zadarty nosek! Śliczna, słodziutka. 10/10
Bluzka: Tą sukienkę zaliczę do tuniki, jest boska. To taka troszkę kreacja sylwestrowa, nieprawdaż? Kocham biel i czerń. Ci bardzo to pasuję. 10/10
Spodnie: Nie lubię nosić takich jakby rajstop. Ale tu to gra świetnie. Nie ma się do czego przyczepić.  Jednak uważam, że lepiej by było bez nich. 8/10
Buty: Według, mnie mega nie pasują tutaj. Paluszki powinny być zakryte. Ubrała bym tutaj jakieś szpilki. 5/10
Dodatki: Kolczyki i naszyjnik z tego samego kompletu. Super! Bardzo i się to podoba. Nadają tutaj elegancji. 10/10
Włosy: Do tego stroju jak najbardziej, ostatnio mam fazę na krótkie włosy. Te loczki. Ahh... Marzenie. Super! 10/10
Arli zdobyła...  53/60 pkt. Brawo!
ANNIA
























Twarz: To jest moja ulubiona Moviestar. Nie za bardzo przepadam za tymi ustami. Ale tu to tak bosko wygląda. 10/10 Nie mogłam inaczej!
Bluzka: To mój styl. Lubię mieć odkryty brzuch. I kocham biały do Jeansów. To wygląda bosko! O Boże zakochałam się! 10/10
Spodnie: Look robił jej chłopak. Ma gust! Jak mówiłam wcześniej. Biała bluzka + Jansy = MIŁOŚĆ
10/10
Buty: Stanowczo za wysokie. Gdyby skrócić o połowę. Ale pasuje tutaj. 9/10
Dodatki: Znowu okulary. Do tej pięknej twarzy pasują te rumieńce. Czerwone jak krew. 10/10
Włosy: Jedne z moich ulubionych. Ja bym dała tu karmelowe lub orzechowe ale super wygląda jasny blond. 10/10
No i ANNIA zdobyła  59/60 pkt!
Ranking:
1. ANNIA
2. ALAKINGA
3. Arli
Brawo! Świetne wyniki! Zatem wszystkie są bardzo HOT.  P

7 komentarzy:

  1. W HOT or NOT2 możesz ocenić mój look? Mój nick na MSP Selenne

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post, chociaż mi podobała się najbardziej ALAKINGA, ale to może kwestia gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można się zgłosić? :]
    Miyowia

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli rbisz jeszcze 3 czesc to zglaszam sie. Nick: Annabelie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej spodobał look ANNII, kocham jej styl, naprawdę ma pomysł i wie jak to zrobić :)


    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę się zgłosić :) XxFloraWinxxX / PS. Sory , żę z anonima ale teraz tak będę częściej anonimowo będę pisać :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)