Menu

sobota, 7 lutego 2015

Hot or Not #1

Hej!

 Na chacie, dziewczyny podsunęły mi zrobić "Hot or Not". "Czemu by nie?"- pomyślałam. Zrobię je, jednak pewnie każdemu dam Hot, bo jestem bardzo wrażliwa. Z resztą, zobaczymy!


 Na pierwszy ogień pójdzie Lyod II, pomysłodawczyni serii.




Cudnie! Przepięknie! Zakochałam się. Boskie and boskie, ale teraz czas na ocenianie.

Twarz: Zawsze mi się taka twarz podoba. Jest super. Piegi są genialne! Wszystko ze sobą zgrane. 10/10
Głowa: Włosy bardzo dobrze współgrają z twarzą. 5/5
Ubranie: Te ogrodniczki! Bardzo dobrze wyglądają na Lyod. 10/10
Obuwie: Lubię te buty, a w połączeniu z takimi rzeczami wyglądają cudownie! 10/10
Dodatki: Uszy są dobrze dobrane, jednak naszyjnik mi tu nie gra. 3/5
Całość: Wszystko bardzo dobrze wygląda, brawo! 38/40 - BRAWO! HOT! 

Kolejną osobą będzie [pokerface]!

No, no świetnie! Ale czy szczegółowo także?

Twarz: Usta malinowe, jakbym chciała takie mieć! Tak! Przepięknie! 10/10
Głowa: Włosy nie za bardzo mi się podobają... ale tutaj świetnie! 4/5
Ubranie: Niby mało, ale dobrze to wygląda. Za biało... ale jest ok! 7/10 
Obuwie: Balerinki! Znowu białe, o tak! Moda na biel B) 8/10
Dodatki: Nie jestem fanką tego błyszczącego co jest na twarzy, ale tu wygląda naprawdę ok. Kokardka bardzo ładna, biała. 4/5
Całość: Bardzo ładny, ale troszkę za biały. 33/40! BRAWO! HOT! 

Trzecią MovieStar będzie... monik656!

Twarz: Taką twarz chętnie bym sobie kupiła. Podoba mi się. 10/10
Głowa: Te włosy chyba najbardziej pasują do twarzy. 5/5
Ubranie: Sama posiadam komplet z tą marynarką i spódnicą. Tutaj fajnie połączyłaś kolory. 9/10
Obuwie: Postawiłaś na  ładne, ale odważne buty. Kolorystyka wyszła ci super! 10/10
Dodatki: Naszyjnik mi tutaj nie pasuje. Tatuaże mogą być. Ale jak już postawiłaś na czerwony i czarny, to nie dodawaj białych dodatków. 3/5
Całość: Look należy do bardzo ładnych. Chętnie bym go sobie kupiła, ale istnieje takie coś jak prawa autorskie. 37/40! SUPER! HOT! 

Przechodzimy już do przedostatniego look'a. A w nim będzie... Peluga!


Jak ja kocham takie kolory!

Twarz: Kolejna twarz, która urzekła mnie! 10/10
Głowa: Włosy przykryte wielką czapą, ale są ok. 4/5
Ubranie: Bardzo lubię taki komplet zakładać latem. Ale na MSP też to nieźle wygląda! 9/10
Obuwie: Uu... trampki! Co by powiedzieć? Fajnie się prezentują, i tyle. 10/10
Dodatki: Jedynym dodatkiem jest czapa. I dobrze! 4/5
Całość: Jak mówiłam, kocham takie kolory look'ów. 37/40! BRAWO!

... i ostatnia osoba. A będzie nią...  wojtogoda!

Przypomina mi ten look stare, dobre czasy!

Twarz: Początkowa, ale ładna. Nie ma się do czego doczepić. 10/10
Głowa: Ubóstwiam te włosy! Doskonale pasują do twarzy! 5/5 
Ubranie: Niby nic, ale super wyszło połączenie spodni z bluzką! Kolor spodni... taki magiczny a bluzka ma serducha pikselowe! 8/10
Obuwie: Znowu przyszło mi oceniać trampki! Pasują do bluzki, ale do spodni już nie za bardzo... 7/10
Dodatki: Opaska pasuje i to jak! Ale serduszko MOM nie widać, a szkoda... 4/5
Całość: Look bardzo ładny, ale ja bym zmieniła spodnie. 34/40! BRAWO! HOT!

To już dzisiaj na tyle z Hot or Not! Nikt nie został not. Brawo! Zgłaszajcie się do następnej części w komentarzach!

Pozdrawiam,
Aleksa,
Bekka I love,
OLA.

16 komentarzy:

  1. M a r t i n e l l a

    Weźmiesz mnie? Nick powyżej :) Jeżeli wybierzesz mój look co noszę aktualnie byłabym wdzięczna, mam nadzieję, że w ogóle będziesz chciała mnie wziąść :) PS.: Świetne posty, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę. Nick - Klaudia_17 Musisz trochę poszukać mnie. Jestem na 4 stronie w przyjaciele lub gdzieś w zwierzaczkach.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na MSP vanessa0$$$, możesz wybrać mój look "♥9♥ Bardzo mi się on podoba :3"

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie oceniasz :)
    Najbardziej mi się podoba look Lyod, awawawwwwaw.
    Chcę się zgłosić :)
    Nick: Miyowia
    Wybierz looka "In the crazy sport dream" :)
    Czekam na następną część ^^

    Miyowia ( dawna Aglet888 )

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobra, spróbuję...
    Nick: Malinozja
    Look do ocenienia: Angel Rock
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chłopacy mogą toja chętnie się zgłoszę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ZGŁASZAM SIĘ :33
    FAJNIE OCENIASZ, ALE LEPIEJ BY BYŁO, GDYBY OCENIAŁA SPODNIE I BLUZKĘ ODDZIELNIE...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, weź mnie jakbyś mogła. Mój nick na MSP to amelia1830. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, weź mnie jakbyś mogła. Mój nick na MSP to amelia1830. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boska Częstochowska :0 Jezu....:333 Ja tutaj jestem :))) Ja nie wytrzymam....Wielkie DZIEKI za to że wziełaś mnie do postu :*(Marzenie nr3 spełnione)
    Post naprawde fajny i ciekawy (y)
    ~Monik656

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz świetne posty!
    Zgłoszę się :)
    Nick: PPariska
    P.S. Jakbym jakimś cudem została wybrana to prosiłabym Cię, żebyś oceniła mój aktualny strój.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się. Nick: Diana616

    OdpowiedzUsuń
  13. UMC, UMC, UMC <3 dzienki za ocene tego mojego looka ;-) bardzo mi sie podobało ;-D tylko że ja sie nie zglaszałam do tego :-o ale dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ps tu wojtogoda

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fauny post.Chętnie wystąpił w kolejnym Hot or Not jeśli będę mogła.Najnowszy look.
    Nick to diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy look - Super! Bardzo mi się podoba ♥
    Drugi look - Hmm...nie mój gust trochę,ale ładny :)
    Trzeci,czwarty look - Śliczne! ^^
    Piąty look - Nie,nie,nie...nie podoba mi się...nie wiem dlaczego...nie mój gust ;p

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)