Menu

niedziela, 22 lutego 2015

Highscores - Przegląd

Cześć.
Tematem na ten post będzie Przegląd Highscores. Myślę, że post będzie się podobał.
A więc zaczynajmy!

MovieStars
We Wszystkich MovieStars na pierwszym miejscu jest !!! Alicja !!!. Kiedyś na pierwszym miejscu była ALAKINGA, ale widać, że ona nie wchodzi.

Movies czyli filmy.
Na pierwszym miejscu we Wszystkich Filmach z ostatniego tygodnia jest film [2] Czarno - Białe Sny. Autorką filmu jest Lolinkassi. Zarobiła 152 401 SC.

Pokoje
Na pierwszym miejscu we Wszystkich Pokojach jest pokój użytkowniczki ELDE999.
Jej pokój zyskał 222 304 Love it, może być więcej, bo gdy weszłam do pokoju tyle się wyświetliło.
Pokój:
Looks
Na pierwszym miejscu w Lookach jest look Grzeczna dziewczyna :D wykonany przez Theyla.
8 osób kupiło ten look. Zyskał 219 love it.
Prezentuje się tak:
Podoba mi się :D Jest śliczny. Dobrze dobrane kolory. Piękny :)

Artbooks
Na pierwszym miejscu w Artbookach stworzonych w ostatnich 3 dniach jest Artbook pt. Nowy artbook ;d
Autorką tego artbooka jest Gabriela Kociara. Artbook ma 58 947 love it, a Gabriela Kociara zyskała 577 640 fame.
Artbook:
Przedstawia gazetkę MSP. Artbook jest dosyć pomysłowy.

YouTube
Na pierwszym miejscu jest filmik  Śmieszne Koty 2015. Obejrzało go 12 910 osób, a polubiło 3 374 osób.

Zwierzaki
Na pierwszym miejscu jest zwierzak o imieniu Misiek <3. Należy do jasnaj.
Ma 10 level.

Ubrania
Najlepiej sprzedającym się ubraniem jest koszulka Official  SID member. Kosztuje 1 sc. Kupiło ją 5 991 osób. Jest to bluzka dla dziewczyny.

Artykuły
Najlepiej sprzedającym się artykułem jest rzecz Rococo Staircase. Są to schody. Kosztują 300 SC.
Kupiło je 36 osób.

Tła 
Najlepiej sprzedającym się tłem jest tło o nazwie MSP Awards Show. Kosztuje 400 SC. Kupiło je 
143 osób. 

Animacje 
Najlepiej sprzedającą się animacją jest animacja Fame Fab.
Kupiło ją 304 osoby. Kosztuje 6 diamentów.

Przedstawiłam i opisałam wam już wszystko z Highscores. 
Mam nadzieję, że post się spodobał. Jest dosyć długi i zajął mi dużo czasu.

Swoje propozycje lub życzenia na posty możecie napisać w komentarzu. Chętnie je przeczytam.
To już na tyle!
Pozdrawiam,
~Lyene

8 komentarzy:

  1. Super post,ale myślę że mogłabyś powiększać troche zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coo? Te schody kosztowały kiedyś 500 sc!
    Ja przepłaciłam 200 :'(
    PS. Super post! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne a zaprosisz na Msp, jestem T Michalski
    pliskaa, uwielbiam twojego bloga!!! x-o :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabys zrobic posta z lookami np serie ii chodzioloby w niej o to ze pod postem piszemy jakies dowolne postacie z bajek i ty odwzorujesz je na msp w lookach. Propozycje na postacie: Myszka Minnie, Elsa, Ariel (mala syrenka xd), Diabolina (Czarownica), prosiaczek (kubus puchatek) itp. I co myslisz? Fajny post.


    ~MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. Podoba mi się :D
      Na pewno wykorzystam!

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)