Menu

poniedziałek, 16 lutego 2015

Hakerzy.

Cześć!
Tutaj Lyene!
Przepraszam, że wczoraj nie napisałam posta. Rano nie mogłam wejść na laptopa, potem pojechałam do babci i wróciłam o 18 i tak wyszło.
Wróćmy do tematu posta.
Czytałam komentarze pod postami i wiadomości na MSP i dużo osób chciałoby posta o hakerach.
Ja tam w żadnych hakerów nie wierzę, a szczególnie w te programy hakerskie.
Może zacznę od tych "aktualnych hakerów".
W highscores pojawiły się osoby z 4-10 lvl i mają po miliony SC.

Wydaję się podejrzane, nieprawdaż? Osoba z 4lvl ma aż 824 852 400 SC.
Przejdźmy do tych hakujących hakerów.

•The Dolly
Gdy shakuje w opisie jest napisane "The Toys Have Come Out To Play" . Sama też ma to w opisie.
Zdjęcie jest z internetu
To jest The Dolly. Wygląda jak lalka .
•Anonymous
Jest z *chyba* Anglii. Nie jest to jedna, ale grupka osób, która hackuje na MSP dla zabawy.
Gdy shakuje w opisie pisze "Hacked by Anonymous. Nobody`s safe ;D. *Lub coś podobnego xD*
Pojawia się też na stronie startowej MSP. Gdy ją tam zobaczysz nie wpisuj loginu, tym bardziej hasła!
Zdjęcie jest z internetu
•Grim Reaper
Po polsku: ponury żniwiarz. 
W opisie ma "Haunted by past, haunted by fature, Hacked by Grim Reaper".
Po polsku: Nawiedzony przez przeszłość, nawiedzony przez przyszłość, shakowany przez Grim Reaper.
Gdy shakuje na stronie głównej pojawia się jej MovieStar lub inna wykonująca animacje Blood on the floor.
•P!zza
Ten/ta haker/hakerka ma dość śmieszną nazwę. Podobno kiedyś się usunęła, ale powróciła na angielskie MSP pod nazwą P!zza is back.
Gdy shakuję jakąś osobę ustawia ją do najlepszych przyjaciół.
Tylko tyle o niej wiem.
Niestety nie mogę znaleźć jej zdjęcia.
•Pigeon
Jest tak średnio popularny. Hakuje też unikaty. Mało o nim wiem i też nie mogę znaleźć zdjęcia.
•Blue Nose
W opisie ma to samo jak The Dolly. Jest niebieskim smokiem (?) i gdy hakuje nie można się poruszyć.
W sumie to wszytko o hakerach. Jest ich o wiele więcej np.TipWatch,Fight Nigh itp.
Opisałam chyba tych najpopularniejszych.

No, to już chyba na tyle ♥



10 komentarzy:

  1. Szczerze? Napędziłaś mi stracha... sądziłam, że wiem to co mi potrzeba o nich wszystkich, a tu się okazuje, że przez nieuwagę nawet nie zauważyłabym tego na stronie startowej.
    Co do hackerów na SC to nie są oni problemem tylko w polskiej wersji gry. Wejdź do obcej części gry, w tym wypadku do innej wersji językowej, a tam całe strony zapełnione... Przypominam sobie jak kiedyś z przyjacielem sprawdzaliśmy ich, ja zauważyłam osobę z miliardem, może i więcej SC. Ten widok przeraził całkowicie moje oczy, naprawdę.
    Ale oni nie są wcale groźni, niektórzy panikują na plotki o nich, ale co im daje jedna, dziecinna gra?


    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz widziałam Anonymouse w kawiarni - ona tam najczęściej przebywa.To były chyba wakacje 2014 r (?).Ale to chyba była podróba. ;/
    Fajny post. :3 Pozdro. :D
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kiedyś znalazłam prawdziwą fright night. pisało TYLKO fight night i nie dało się do znja zaprosić itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś już widziałam post o tych hackerach co mają tyle sc

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, tu vanessa0$$$ (na MSP nazwa) i chciałabym się zapytać czy ty też tak masz, że wszystkie posty Ci się pokazują wieczorem? Ja tak mam i mnie to osobiście denerwuje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A hackerzy istnieją? ::?

    OdpowiedzUsuń
  7. To już dawno, każdy wiedział. Piszcie aktualne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ich. Modzi mi napisali, że "hackerzy na naszej stronie nie istnieją" Jeśli nie wierzycie to mogę pokazać zdjęcia e-mail ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post :3
    Jeszcze jest Miss Filly, która gdy hackuje puszcza dźwięk gwizdanigwizdania.
    i wiele innych xd
    Widziałam hackera, który w kawiarni dawał migniecia strasznych obrazów o.o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)