Menu

sobota, 14 lutego 2015

Dziwny użytkownik.

Hej!
Przeglądając forum zauważyłam dziwną zarazem ciekawą rzecz a właściwie osobę. Jest to:

 
Po 1 księżniczka. Przyznaje się, że jest księżniczką, królową moviestarplanet, ciekawe. Ale to co było dziwne to użytkownik Zboczona Kobieta. To nie jest dziwne tylko bardzo dziwne. Pisze Zapraszammm na film +18. Jej profil wygląda tak.
Ma film + 18. Do tego nie ma bluzki. Myślę, że robi sobie jakieś za przeproszeniem jaja. Do tego ma dziewczynę którą pewnie jest ona sama, nie sądzę aby ktoś normalny chciał być dziewczyną Zboczonej Kobiety. (xd) Obejrzałam ten film, a właściwie dwa filmy. 
Aha. Nocny Club?  
Oto fragmęt:
Jest tam o czymś że dwie dziewczyny w unikatach, tańczą sobie w samych majtkach i prowadzą konwersację z jakimś facetem też w majtkach. Potem idą do lasu gdzie spotykają  dziwną babkę z rogami. Sami obejrzyjcie. I film z bardzo ciekawy tytułem. 
######## w lesie. Nie mam pojęcia co jest za kratkami. Piszcie swoje pomysły. 
Tu chodzi o to, że w pewnym momencie wchodzi lew i chce ich zjeść. FASCYNUJĄCE. Nie wiem który film jest +18. Myślałam, że to będzie jakiś horror. Ten użytkownik jest tak dziwny, że aż śmieszny. To tyle. Bye! Piszcie co sądzicie na temat tej Kobiety. Spróbuję przeprowadzić z nią potem wywiad.  
Ps: zgłaszajcie swoje looki do Hot or Not. I kto zrobiłby mi logo? Email: Alice917naMSP@gmail.com




20 komentarzy:

  1. Pisze się fragment...

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu ktoś chce się wybić. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli chodzi o te kratki to moglo to byc "barabara w lesie", a jesli juz chodzi o nia to jest ona dosc (xD) normalna. Mam ja w znaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Alice, tu Kara3003. Na moim blogu zrobiłam Co logo już dawno.. :/ Podoba Ci się w ogóle?

    ~ KaR.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. :)
    Sorry, że piszę tę prośbę tutaj, ale nie zawsze czytam tego bloga, więc nie wiem jaki masz nick na MSP, a Annabellie zauważyłam, że na blogu nie ma (nie wiem dlaczego, jak mówiłam wcześniej : nie zawsze czytam tego bloga). Mogłabyś napisać posta o filmie użytkowniczki Ta czysta i nietknieta pt. " Cała prawda o MSP. " ? Ona w tym filmie pisze, że MSP nas wykorzystuje.. o.o Oglądałam go.Napisała w nim, że moderatorzy sprzedają nasze filmy do wytwórni filmowych. O_O Coś takiego.
    Dlaczego o to proszę?To wielka sensacja na MSP, bo raczej nikt tego nie wiedział.
    Jak już pisałaś posta o tym filmie, to sorry. ;)
    Pozdrawiam.
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona dała koma pod moim zdjęciem O.e ~Bejbe95

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się zgłaszam do hot or not ;) look wybierz sama. Bekka i love

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do Hot or Not :)
    Nie wiem skąd pomysł na taką postać, ale jest całkiem zabawna xd

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zglaszam się do 'Hot or Not' . Look 'Walentynki' :) Faktycznie dziwna ta uzytkowniczka ... XD
    pozdrawiam
    -Legginsowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisałam z nią ;33 Mówiła mi ,że to dodatkowe konto ,a pisze ,że to film +18 po to aby więcej osób wchodziło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zglaszam sie do hot or not :) Jaki kolwiek look. Nick : JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam te firmy,wczoraj wieczorem widziałam ,,Dziewczynka z klubu" ,,porwana" i coś jeszcze. Zboczone XD
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  13. Acha i jeszcze w kategorii filmy na forum znalazłam jej posta xdd z reklamą
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta cała ,,Zboczona Kobieta" jest dziwna. Też ją widziałam na forum.

    ~! ! ! Alicja ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do hot or not. Nick na msp: Diana616. Oceń look nr 9 :)
    Z chęcią zrobię Ci logo, tylko przyjmij mnie do znajomych (:

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)