Menu

wtorek, 17 lutego 2015

Dziwne filmy na MSP...

Hej!

Przeglądając dzisiaj filmy znalazłam różne dziwne filmy. Coraz ich więcej... Jeden z takich filmów  to informacje o starym msp.. Chciałam zrobić screena, lecz teraz zauważyłam, że film znikł. Jeszcze rano był na TOP-ie. Zdążyłam go oglądnąć i chodzi w nim o to, że użytkowniczka  mówi nam, jak wejść na stare MovieStarPlanet. Zainteresowało mnie to, osoby, które miały konta na dawnym MSP muszą po prostu się zalogować takim loginem i hasłem jak miały wtedy. Ja niestety nie posiadam i nie mam jak tego wypróbować. W filmie jest też powiedziane, że niestety jak się zaloguje to można złapać wirusa. Nie wiem czy wierzyć w tę całą bajkę..prawdopodobnie ta dziewczyna wie to od swojej koleżanki. Trochę podejrzane, ale cóż. Nie polecam, aby to robić.

Dzisiaj jeszcze postanowiłam dać niektórym osobom prezenty..Więc wylosuję i napisze kto dzisiaj wygrywa :)

UWAGA

.

.

.

.

 Love4ever1

.

.

.

.

ViolaCastio1234

.

.

.

.

Vietnam

Prezenty rozdam jutro, ponieważ mam limit. Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale wcześniej nie miałam za dużego dostępu to internetu.
Pozdrawiam, TheFlorence :)

Co do filmu! Wiem, pomyliłam się zupełnie! Oglądnęłam dwa filmy...tak to nie ta użytkowniczka. Zmieniłam to, myślę, że teraz jest już dobrze. Przepraszam, ale nie zauważyłam pomyłki.

6 komentarzy:

  1. Znam pełno filmów o starym msp... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bzdura! Teraz wyjaśnię o co chodzi i dlaczego tak mnie to poruszyło!
    Tak, ta użytkowniczka, która nakręciła film ,,Prawda o MSP" ma nick - Ta czysta i nietknieta.
    Co do jej filmu... nie było tam napisane jak wejść na stare MSP, lecz o filmach.
    Chodziło o to, że dziewczyna, która kręciła ten film znalazła w Zastrzeżeniach i warunkach gry wyjaśnienie dlaczego moderatorzy odsuwają robienie 10 seków, a zachęcają do robienia filmów.
    Jeśli ktoś by się chciał dowiedzieć czegoś więcej: Strona główna -> Zastrzeżenia i warunki -> następnie odnajdź podtytuł ,,Filmy i inne treści tworzone przez użytkowników''.
    Krótko mówiąc, jak uznała kreatorka tamtego filmu: ,,MSP ma całą fabrykę filmów''.
    Więc teraz stanowczo zaprzeczę: może to nie jest zwykły film, prosty jak dotychczas wszystkie w top, tylko prawdziwy.


    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej ten film opowiadał o tym, że moderatorzy sprzedają nasze filmy do jakiś wytwórni i wgl. Ponoc w regulaminie jest napisane, ze wszystko co publikujemy automatycznie nadajemy prawa autorskie modom, i moga juz z tym robic co chca, nawet pomysly sprzedawac gdzies dalej.
    Nw, czy w to wierzyc, ale po msp mozna sie wszystkiego spodziewac.
    A autorka filmu (z tego co mi wiadomo konto ma juz kto inny no ale nw) zmienila caly przekaz filmu, i dlatego opowiadal o czym innym.
    Nw nawet czy Porshia nie pisala o tamtym MSP, ale nawet jesli to wiem, ze o tym wiedziala.
    Koniec.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coz ten sposob dla mnie jest logiczny xF
    Ale dobrze wiedziec

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)