Menu

niedziela, 1 lutego 2015

Dzień organizacyjny

Cześć!
Dzisiaj postów nie pisałam, ponieważ jutro jak wiecie pora wracać do szkoły (przynajmniej w moim województwie). Na ferie nie wyjechałam nigdzie. Zepsute totalnie. Nie mam dziś humoru ale nie bede wyżalać sie ze spraw rodzinnych, bo naprawdę nie powinno to nikogo interesować. Wiedzcie tylko, ze za ciekawie to nie jest.
Zaraz ide sie uczyć, muszę byc na jutro bardzo przygotowana. Zależy mi na wynikach w nauce, a na nowy semestr posypią mi sie juz okropne oceny jeszcze z tamtego semestru. Mam wielka nadzieje, ze tych ocen nie bedzie.... Ale napewno bedą jak znam te cholerne życie. 
Komentujcie, piszcie itp. Jutro wyniki komentowania.
Dziękuje za wyrozumiałość.
Nie mam teraz za duzo czasu na internet, jestem tylko moze 2 godziny dziennie, czasem nawet mniej, w wolny czas trochę więcej.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Ucz się dziecko , ucz ! XD Ja się właśnie skończyłam uczyć do sprawdzianów , a uczyłam się prawie cały dzień . W pewnym sensie trochę przypominasz mi mnie , ale wolę się nie rozpisywać na ten temat . Powodzenia na jutro Ci życzę , trzymam za Ciebie kciuki . Moim zdaniem trochę za bardzo się męczysz . Pisz posty kiedy ci to odpowiada , nie musisz ich pisać codziennie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci.Ja ferie zaczynam od 2 lutego. Pozdrawiam ~ Emi Caffe ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nauce mi sie dopiero ferie zaczely
    ~/doma13/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nauce mi sie dopiero ferie zaczely
    ~/doma13/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kończę ferie. Jestem z zachodniopomorskiego.
    Od piątku cały czas się uczę, a w tym czasie to dla mnie trudne (podobnie jak u ciebie sprawy rodzinne itp.). Też staram się mieć dobre oceny. Tak 4 lub 5. Przy komputerze też nie spędzam dużo czasu... A na MSP to już (prawie!!!) w ogóle.
    Powodzenia w szkole i wspaniałych wyników!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ferie zaczynają się jeszcze za 2 tygodnie...no nic...ucz się! Xd Powodzenia jutro, znaczy to już dzisiaj xd

    - biscuit2002

    OdpowiedzUsuń
  7. Aw, ja dopiero zaczęłam ferie. Powodzenia w nauce

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuje ci ;c Mi został jeszcze tydzień ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)