Menu

piątek, 13 lutego 2015

Dlaczego nie warto hejtować?

Cześć.
W związku z tym, że nie będzie mnie tu ciągle, postanowiłam poruszyć pewien temat. Mianowicie "Hejterzy"
Hejterzy to już pewnie wam bardzo dobrze znana osoba krytykująca czyjeś starania. Zauważcie, ktoś stara się napisać jak najwięcej i jak najlepiej. Wtedy wchodzi taki hejter i musi osobie popsuć humor. "O jeny. Jaka ona jest żenująca, wywalcie ją z tego bloga", "Myślisz, że jesteś jakaś fajna? S***rdalaj stąd dziewczynko", "Krótszego posta się nie dało zrobić? Myślisz, że ktoś Cie lubi?". To były przykłady. Hejty najczęściej są wzbogacone w przekleństwa oraz obraźliwe słowa. Dużo osób popełnia specjalnie błędy ortograficzne aby pokazać jaki z niego kozak. "Phi. Myślisz że jestes fajny i zle myślisz jesteś do dópy" Ja z hejterami spotykam się non stop, gdy czytam takie hejty chce mi się płakać ze śmiechu. Mam pytanie po co te hejty? Ci dzielą się na dwie grupy. Ci co chcą aby komuś zrobiło się przykro i Ci komu ktoś zrobił krzywdę i muszą się wyżyć. Jest wiele sposobów na wyrażanie uczuć. Pokopcie sobie w krawężnik albo pokrzyczcie w poduszkę jeśli macie zamiar obrażać normalne, spokojne osoby jak na przykład redaktorki tego bloga. To nie jest wcale fajne, więc jeśli drogi przyjacielu masz zamiar hejtować mnie lub inne osoby, to pomyśl ile ta osoba natrudziła się nad tym. Ja np. muszę zrobić te czynności po kolei.
1. Wymyślenie tematu na post,
2. Poszukanie informacji w różnych źródłach na temat tematu,
3. Wymyślanie,
4. Wymyślenie tematu,
5. Przygotowanie materiały np. screeny,
6. Dobranie czcionki,
7. Pisanie
To nie jest tak, że wchodzisz i piszesz. Nie, o nie. Mi przygotowanie posta zajmuje 2 godziny. Pisanie to jedyne 30 minut. Hejtują bez powodu, tylko czyhają aż popełnisz jaki kolwiek malutki błąd. Muszą się oczywiście podzielić w komentarzu. A komentuje się po to aby wyrazić opinie a nie bezczelnie krzywdzić innych. 
Czemu nie warto przejmować się hejterami?
To proste! Oni się wtedy nakręcają, piszą więcej i gorzej. Ja poprostu im odpuszczam. Kiedyś jak będą starsi, popatrzą na swoje komentarze popatrzą i pomyślą "Byłem głupi, obrażałem ją ciągle. I niezdawałem sobie sprawy  jak bardzo ją ranię"

Ten post stworzyłam dla tego, że chciałam uświadomić hejterom co czynią hejtując. 

"Some people do not realize how they can hurt a normal person"

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)