Menu

niedziela, 15 lutego 2015

Dać sobie grafa? Pozdrawiamy się.

Hej!
Dzisiaj mam okropne problemy z internetem, dlatego piszę dopiero teraz. Jutro już będzie dobrze. Chciałam napisać o dawaniu sobie autografów ( przepraszam! Nie wiem jak to się pisze. ) Więc wchodząc na tablecie na MSP poszłam w mój profil. Jest tam znaczek "daj autograf". Myślałam, że u siebie tę opcję mamy zablokowaną, ale nie. Kliknęłam i dostałam grafa od siebie. Dopiero teraz to zauważyłam. Sama nie wiem czy to błąd, czy tak specjalnie..
Na screenie możemy zobaczyć, że ta opcja jest aktywna. Mi to w sumie nie przeszkadza c:
Dobra, druga sprawa to , to, że postanowiłam jakby pod koniec moich postów polecać różnych użytkowników. Więc, jeżeli chcecie być pozdrowieni to piszcie w komentarzach. Chciałam również napisać, że dalej możecie zadawać pytania.
Do zobaczenia, TheFlorence  :)

15 komentarzy:

  1. Ja myslalem ze to blad (kolejny ;-;)i tak chybs jest bo na stronie tego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, nie zauważyłam, trzeba sprawdzić :)
    Ja chce być pozdrowiona, heh.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zaraz wchodzę na MSP i daję sobie grafa. Możesz mnie po zdrowia. A ja pozdrawiam Ciebie Selenne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zaraz wchodzę na MSP i daję sobie grafa. Możesz mnie po zdrowia. A ja pozdrawiam Ciebie Selenne

    OdpowiedzUsuń
  5. Moglabys mnie pozdrowic ? ;)
    JestemChlopczycaNr1

    OdpowiedzUsuń
  6. No zauwazylam ta opcje zanim napisalas o tym posta xd
    Chcę być pozdrowiona :)
    Aglet888 / Miyowia

    OdpowiedzUsuń
  7. Mozesz mnie polecic? Na msp jestem: Paulina:) ;** z drugiej strony. Bardzo ci dziekuje :-* moze napiszesz kiedys post o hakerach? (Tych malo znanych :-). ). Sorry za bledy ale pisze na tel. xdd

    OdpowiedzUsuń
  8. Mo rzesz mnie polecić? Na msp Jestem RobieSuperFilmy
    mam 17 lvl lub coś tak ;)

    ~RobieSuperFilmy

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że można samemu sobie dać autograf. XDD
    Możesz mnie polecić?Mój nick to Etie xD
    Pozdrawiam. :)
    ~Etie xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Yay , moge być pozdrowiona ? XDD .
    Świetny post. To chyba błąd
    Pozdraawiamm *-*
    -Żółw

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło by było być pozdrowionym.
    ~Zoozzool

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie kiedyś tam poleć ;3 Fajny post! Na telefonie to działa?

    OdpowiedzUsuń
  13. dzięki nie wiedziałam pozdrowisz? tini543<3 to moja nazwa

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)