Menu

czwartek, 5 lutego 2015

Czwartkowe nowości - Dzień Bezpiecznego Internetu

Hej!

 Na początku chciałabym wyjaśnić kilka spraw. Po pierwsze, jak każdy z was miałam prawo się zgłosić na redaktora, a po drugie Nat pisała, że zyskała do mnie zaufanie i że dostałam tzw. "przepustkę" na pisanie postów, kiedy ona nie będzie mogła. Poza tym, zdaję sobie sprawę z mojego nicka. Byłam wtedy głupia i wymyśliłam go. A teraz przechodzimy do posta.

 Jak wiecie (lub i nie) jutro obchodzimy Dzień Bezpiecznego Internetu. Więcej o tym dowiedzieć się możecie w Internecie. Teraz, już przechodzę do opisania konkursu, zapraszam!

Tło


 Na początku wydawało mi się, że jest to tło przedstawiające bałagan. A tu co? Czyściuteńko. Myślę, że jest to sala komputerowa. Ale dlaczego 500 SC?

Rzeczy


 Krzesła na pewno się przydadzą. Szklany stolik! A może plastikowy?

Animacje


Bo co to by było MSP bez KEEP CALM? Ja nie uważam, aby dodawać to do animacji miłosnych. Według mnie, do zabawy&czad. Ale to według mnie. Poza tym, animacja bardzo fajna.


Bardzo przyjazna. Ten komputer bardzo... taki... nie umiem tego nazwać. Czemu by nie kupić? Ach, tak! Ta cena...

Pomyślana, haha. W tamtym roku nasza MS była w laptopie a teraz na komórce.


 Internetowa miłość. Podoba mi się ten pomysł. ♥


Ta animacja miała pokazać walczenie ze złem w Internecie. Udana moim zdaniem. Jednak dlaczego za 4 diamenty?


 Animacja podoba mi się na końcu, gdy trzyma tego kciuka w górę. Plastikowy stolik, a może szklany?


 Wiem, że to szczegół, ale podoba mi się czcionka. Reszta... może być. Fajnie wyglądałaby animacja bez tej kartki.

Odzież

Dla dziewczyn




Przypomnę, że kupując kilkanaście bluzek za 1 SC, można zdobyć ADWARD. Wracając do ubrań, są one bardzo fajne. Nie to, co w tamtym roku...

Strój proponowany przez MSP:


 Bez okularów wyglądałoby ładniej. Ale i tak bardzo ładnie by im wyszło, tylko zmieniłabym kolory.

Dla chłopaków



 O,o,o.. moim zdaniem fajne rzeczy dodali! Super!

Strój proponowany przez MSP:

 No nawet, nawet ok.

To już koniec nowości.

 Mam pomysł na pewną serię. Jest ona moim zdaniem oryginalna, więc co, mówić?

 Seria nazywa się "Z kartki na piksele". Nazwa nie jest unikalna, wiem. Ale pomysł chyba tak. Przesyłacie mi prace TOP MODEL lub inne  na e-mail beka.msp@wp.pl. Ja staram się tworzyć look'i na ich wzór. Jak się wam podoba pomysł? Macie jakieś prośby na posty?


Pozdrawiam,
Aleksa,
Bekka I love,
OLA.

13 komentarzy:

  1. Dobry pomysł na serię, jednak... na moim blogu jest identyczna z taką samą nazwą. Mogłaś nie wiedzieć, ale mi nie jest zbyt miło. No trudno. Jak chcesz to ją prowadź. Możesz przy okazji wykorzystać moje projekty, które zresztą już Ci wysyłałam^^ A co do posta, to spoko, podobał mi się.
    ~ MARCELA837

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, przepraszam. Nie jestem na bieżąco... Przepraszam ;c

      Usuń
    2. Nie ma sprawy, i tak prowadź tą serię;) Ciekawie będzie ją zobaczyć w wykonaniu przez inną osobę.
      ~ MARCELA837

      Usuń
  2. Podoba mi się sposób w jaki piszesz posty ;3 Czekam jeszcze na następny post od drugiego reportera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kilka błędów w składzie zdań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za wszystkie błędy...

      Usuń
    2. Kurde, możesz się ogarnąć. Jeśli masz problem to nie czytaj postów, proste.

      Usuń
  4. Mi się nie podoba ten konkurs :(
    Animacje strasznie drogie, a ciuchy oklepane.
    No nic ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. :x
    Konkurs mi się podoba.
    Aleksa uwielbiam czytać Twoje posty.
    Jakoś tak same proszą się o czytanie. xD
    ~Shann

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł!👍 Na pewno coś podeślę! Tylko mam pytanie będzie, że jeden post =jeden projekt, czy kilka?
    ~margaretka230

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi konkurs się podoba. Bluzki za jeden SC. Moje kochane bluzeczki wróciły! Mi się one podobają... :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie , no ja tez kiedys mialam glupi nick ;-;. Ale tak mnie to zdenerwowalo, wiec poewnego pieknego dnia zalozylam nowe konto i kupilam na nim vipa na rok. Piekna historia wiem xd. Wysle Ci jakis moj projekt ^^

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)