Menu

wtorek, 24 lutego 2015

Czwartek + wyjaśniamy ikonki!

Hej!
Po pierwsze chciałam Wam napisać, że nie spodziewałam się tak wielkiego zainteresowania konkursem. Bardzo dziękuję. Tyle komentarzy, widzę, że spodobał się pomysł.Niestety dlatego, że jest Was aż tyle postanowiłam, że trochę to przedłużę ( do czwartku ).Wyjaśnię to.
1. Losuję trzy osoby, które dostaną Spec. Pozdro ( obrazek wybrany przez siebie )
2. Osoby, którym się nie poszczęściło dostaną tzw. prezent pocieszenia. 
 "Na czym będzie on polegał?"
 Dużo z Was, pytało się mnie po co te numerki, a właśnie. Mam je zapisane po kolei na komputerze i obok z nich znajdują się nagrody. Wybrałam takie:
-5 autografów
 -prezent z listy życzeń
-prezent ode mnie z szafy
-oglądnięcie 5 filmów, artów oraz look'ów
 Takie nagrody są pod "jakimiś" numerkami. Dlatego każdy otrzyma jakąś nagrodę. Teraz może przejdę do drugiej części posta. Chciałam wyjaśnić trzy ikonki na MSP
.
 
Członkowie Jury mogą głosować w konkursach. Stajesz się członkiem Jury po zakupie VIP na okres 90 dni.

 
Członkowie Judge mogą głosować  w konkursach, a ich głos jest liczony jako 2 głosy członków Jury. Możesz stać się członkiem Judge jeśli zakupisz VIP na okres 180 dni.

 
Celebryci dostają 10% więcej Fame z filmów i autografów. Stajesz się celebrytą jeśli masz 100 lub więcej przyjaciół VIP.

Hmm..co do tego postu to chyba skończyłam. Przepraszam wszystkich, że taki krótki, ale naprawdę..muszę jeszcze zrobić trzy testy z repetytorium z polskiego ( tak, pani nam zadała na ferie :/ ) Obiecuję, że jutro napisze coś dłuższego.
Do następnego posta, TheFlorence :)


10 komentarzy:

  1. No oki doki sioki moki misia gogo
    Ej co ja robie a nie ważne! Ps. Super post

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ^.^ Napisałaś 2000 posta!
    ~Tomek kca & Qleo den

    OdpowiedzUsuń
  3. Nr 5 poproszę bo to mój szczęśliwy.

    Madzia ~`

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie dziwne pytanie, bo otoz to niktozy maja i jugde i jury jak? Ja mam vip a ma rok a mam tylko judge.....


    MaggieTheMagic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kupowałas kiedyś Vip na czwarta część roku (3 msc) ? Jeśli nie to wszystko jest ok ;)

      -legginsowa

      Usuń
  5. Judge jest najwyższą rangą i nie ma wyżej ;3 Ja mam judge ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bezsens. Przepisałaś tylko opisy ikonek z MSP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałaś coś więcej? Na przykład niektórzy może nie wiedzą co to jest? Nie wiedzą, że trzeba najechać na ikonkę ;)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)