Menu

czwartek, 26 lutego 2015

Czwartek, czyli nowy konkurs!

Cześć!
Teraz post o czwartkowych nowościach na MovieStarPlanet
Dziś, jak w każdy czwartek przyszedł nowy konkurs na MSP. Oto co zobaczyłam logując się:

Podoba mi się. Kojarzy mi się z filmem Frozen po polsku Kraina Lodu.
Dosyć ładne. Oceniam na 8/10.

Jak wyglądają ubrania?
Dziewczyna:
Chłopak:
Dosyć sporo nowych ubrań. Ceny nie są aż tak wysokie.
Ocena ubrań to 10/10

Jakie rzeczy doszły?
Jedna strona. Rzeczy są fajne, związane z zimą. Ocena to 10/10.

Jak wyglądają animacje?
Doszły tylko 4 animacje. Poniżej znajduję się ich opis.

Pierwsza animacja:
Wydamy za nią 850 SC. MovieStar "czaruje (?)" kwiatami. Według mnie nie jest to związane z zimą.

Druga animacja:
Kosztuje 600 SC. Jest to bardziej wiosenna animacja.
Ogólnie mi się podoba.

Trzecia animacja:
Jej wartość to 500 SC. Nasza postać siedzi na księżycu. Dosyć ładnie wygląda.
Podoba mi się.

Czwarta animacja:
Kosztuje 5 diamentów. W piosence Mam tę moc jest "taka sama" animacja. MovieStar buduje swoje królestwo.
Dość ładna animacja, ale mi się nie za bardzo podoba.
To już wszystkie animacje! Ocena animacji to 7/10. Pomieszane są trochę wiosenne i zimowe animacje.

Cała ocena konkursu to 35/40.
Dla niektórych Frozen może być tym samym co Violetta i nie wszystkim może się podobać.
W tym poście to już wszystko!
Przypominam, że swoje propozycje na posta możecie pisać na dole w komentarzach. Z góry dziękuje!
Pozdrawiam,
~Lyene

6 komentarzy:

  1. O, nie nie nie nie! Nienawidzę tych cen w ubraniach! Robią się coraz droższe! Nie wiem, co modom strzeliło do głowy, ale to schodzi na psy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Konkurs jest boski, nieprawdaż? Piszesz bardzo przyjemne posty. Pozdrawiam,
    ~Alice917

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!
      Ty również piszesz wspaniałe posty ;)

      Usuń
  3. ubranie chłopaka jest z filmu "strażnicy marzeń" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten konkurs jest super ;) Dopasowany do zimy i Krainy Lodu! Post też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego bloga msp-i-my-blogspot-.com (bardzo przepraszam za reklamę! )

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)