Menu

niedziela, 8 lutego 2015

Cześć Jestem Alice917!

Witajcie! Jestem Alice917!
Jestem niezmiernie wdzięczna Nat, że mnie przyjęła. Jestem tu niestety tylko do piątku. Ale mam nadzieję,że wy, czytelnicy zarówno jak i redaktorki ciepło mnie przyjmiecie. Teraz opowiem trochę osobie i o moim koncie na Moviestarplanet.pl Jestem Alicja i mam dwanaście lat. Bardzo lubię grać w MSP. Gram już półtorej roku. Głównie interesuje się modą i fotografią. Dlatego też kocham tworzyć looki. Uczę się dość dobrze. Ale poza tym bardzo lubię robić filmy i pomagać innym Moviestars. Oprócz w MSP gram też w: Transformice, Imvu. Mieszkam w województwie lubelskim. Nie mam pojęcia co by tu więcej napisać. Jestem bardzo przejęta, że mogę pisać dla was. Na MSP mam 20 lvl. W komentarzu podajcie swoje nicki a na pewno was zaproszę. Teraz zdjęcie mojej postaci:























(przepraszam za ten ucinek opisu)
Nie, nie byłam Vip. Myślę że, to strata pieniędzy ale mimo to kocham tą grę. To by było chyba na tyle za chwilkę zrobię post z lookiem. A tymczasem chciałabym abyście zgłaszali się do nowej serii w której będę oceniała wasze BIOGRAFIE. Co będę oceniać ?
-Orginalność
-Poprawność ortograficzna
-Tekst i zawarte w nim informacje
-Inne
Jeśli chcecie się zgłosić to wpiszcie swój login do komentarza. Jeszcze raz dziękuje Nat za cudowną szanse na pisanie tu oraz pozdrawiam czytelników i dziewczyny z bloga. 
PS: Było by mi bardzo miło jeśli wyrazilibyście opinię na temat tego posta. 

Do następnego posta! :)
Alice917


25 komentarzy:

  1. RobieSuperFilmy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będziesz pisać fajne posty;D Wydajesz mi się być miła. I zgłaszam się do oceniania biografii, mój nick na MSP to MARCELA837.
    ~ MARCELA837

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej.Ja jestem diamentowa Pati i chciałabym wziąć udział w konkursie.Co do posta,bardzo fajnie napisany i poprawny ortograficznie.Ja też mieszkam w lubelskim XD
    Fajnie że będziesz tu pisała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że, mieszkamy w tym samym woj. Dziękuje za miłe słowa :*

      Usuń
  4. Bardzo fajny post. Przyjemnie mi się go czytało,a i zgłaszam się do serii :). Mój login to: 999Stella.
    Zarazem mam małą prośbę. Czy mogłabyś polecić mojego bloga. Bardzo mi zależy. Bloga prowadzę od 4 miesięcy i ma tylko 500 wejść. Tak na dzień to od zera (często) po 6 i czasami ale dość rzadko ok. 20. Mój blog: dolinaopowiadan.blogspot.com
    Nie jest o msp, ale myślę,że dość ciekawy.
    Ps Wolę pisać z anonimka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pisanie tu to wielka przyjemność co do bloga napewno go polecę ale pierw muszę zapytać się Nat o zgodę ;-)

      Usuń
  5. Hej! Świetny post! Przyjemnie mi się go czytało ;*, a i chciałabym się zgłosić do serii. Mój nick: 999Stella
    Chciałabym cie jeszcze prosić o jedną rzecz... Czy mogłabyś polecić mojego bloga: dolinaopowiadan.blogspot.com. Mimo, że prowadze go od 4 miesięcy ma mało wyświetleń. Może nie jest on o msp, ale myślę, że jest interesujący. Dziękuję i pozdrawiam!
    999Stella

    Ps Wolę pisać z anonimka jak coś

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do biografii. Nick: Diana616

    OdpowiedzUsuń
  7. 999Stella , a i chciałam dodać, że post świetny. Przy okazji mam prośbę. Czy mogłabyś polecić mojego bloga?: dolinaopowiadan.blogspot.com. Byłabym ci bardzo wdzięczna. Dziękuję i pozdrawiam; 999Stella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super post mam nadzieję że miło będzie mi sie czytało tw posty.

      Pozdrawiam piesek412

      Usuń
  8. Spoko fajnie wszystko git xd Nie mam się do czego przyczepić. Trzy razy TAK!
    Możesz mnie zaprosic na msp:
    moviepianka
    Moja biografia jest tak zwykła ze az nudna ale mozesz ja ocenic.
    ~Moviepianka aka Kathless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością ją ocenie. I zaproszę Cie ;-) Dziękuje za opinie <3

      Usuń
  9. Z przyjemnością zgłaszam się do oceny mojej biografii. Czuję strach w umyśle, że jeśli zamieścisz tutaj screen urywka mojego profilu zobaczy ją setki osób, ale jak to mawiają: bez ryzyka nie ma zabawy :)


    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalqus byłabym wdzięczna za zaproszenie do znaj i ocenienie bio ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejkuu mam motylki w brzuszku jak czytam te milusie komentarze <3 Potem na nie poodpowiadam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sory za tyle komów miałam lagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sory za tyle komów miałam lagi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Heej ;) Na pewno będziesz świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydajesz się strasznie miła i optymistyczna, chyba będziesz moją ulubioną redaktorką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Post super. Bardzo miło mi się go czytało. Na MSP nazywam się Selenne ale, moja bio jest taka nudna że... ale jak chcesz to możesz ją ocenić. Pozdrawiam. Piszę z anonimka bo nie chce mi się zalogować. Ja leniwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Też jestem z Lubelskiego xD. Jakie miasto?
    W ogóle to witaj ^^

    Adq. Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)