Menu

czwartek, 26 lutego 2015

Anna i Elsa z krainy Frozen zawitały do naszej planety!

To ja.
Jak zdążyliście zauważyć.. Doszedł nowy konkurs. Ma on motyw frozen. Ale na samym początku mam dla was coś do przekazania.
TheFlorence, nie dała rady napisać posta. Serdecznie was przeprasza, ale ma bardzo dużo nauki i prezenty i pozdra rozda jutro. Wybaczcie jej, i czekajcie na nagrody. Oby szybko uporała się z nauką i dodała jakiś świetne post. Więc nie miejcie jej za złe, że nie da rady dodać posta. Nie jej wina.
Przejdźmy do sedna. Przygotowałam dla Was po look'i. Razem sześć. W sklepie doszły ubrania z filmu animowanego Frozen. Kraina lodu. Jeśli nie oglądaliście to obejrzyjcie jak najszybciej! Zacznijmy może od starszej siostry czyli Elsy.

Elsa Frozen



















Nie mam pojęcia czemu, ale ciągle nazywam Elsę "Snow Queen". Look wygląda prawie identycznie.
























Czyż nie są podobne? Mi się bardzo podoba. Dodałam troszkę morskiego do włosów. Modzi, doskonale odwzorowali ubrania. Look jest ładny, tani. Składa sie jedynie z butów, włosów, rękawiczek no i oczywiście sukienki.






































O jejuś! Ślicznie. To jest sto procent Elsy. Ta korona, sukienka, włosy. Kto powie mi w oczy, że look'i nie są podobne? No kto? No ale stylizacja droga. Trzy tysiące, jak na przeciętnego użytkownika to dużo.
Anna Frozen

























Anna. Mój najlepszy look. Są jak dwie kropelki wody. Tyle, że ta po lewej ma rękawiczki oraz nauszniki. Ale to tylko szczegół. Nie wiedziałam, że tak świetnie mi to wyjdzie. (od urodzenia jestem tak skromna)
























Mniej trafniej. Ale jest dobrze. Sukienkę było trudno zmienić. Mimo to jest ślicznie. Również tani looks. Te białe pasemko jest takie urocze.

Hans Frozen 
















































Ohhh. Jest źle. Hans wygląda całkiem inaczej. Zwaliłam. Jedynie trafne są włosy.

Chłopak Anny






































Tu już jestem zadowolona. Udało mi się. Nie pamiętam jak się nazywam ale ON wyszedł mi nieźle.

Okej. To chyba tyle co dla was przygotowałam. Co do prezentów z loterii to ciągle przysyłam. Wysłałam już część dla chłopców i parę dla dziewczyn. Pozdrawiam.
PS: W marcu się rozstajemy. 

11 komentarzy:

  1. Looki są świetne, tylko co do Elsy to ona ma tą sukienkę "bardziej niebieską", XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :3. Fajny post ;). Szkoda, ze ciuszki nie współgrają z moimi SC, ale trudno :)
    Czy nie szukacie może adminki/redaktorki???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spadaj adminki to już napewno chcesz usunac bloga tak? I spierdalaj z tymi emotikonami i trzema pytajnikami bo to wkurza do cholery.

      Usuń
    2. Blog prowadzi Nat, a one są tutaj tylko redaktorkami miesięcznymi,więc... administratora na pewno Nat nie dałaby nie znanej osobie.

      Usuń
  3. Ta druga to Anna -.- Widocznie to Ty nie oglądałaś, bo przecież potem Anna miała blond włosy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie oglądałam Elsy i raczej na razie się do tego nie przymierzam, ale motyw mnie zaskoczył.. Dlaczego akurat ta bajka? Jest ich tysiące w tym jeszcze więcej z motywem zimowym. Troszkę się zawiodłam.
    Co do looków i zdjęć to odwzorowałaś je ślicznie :) Według mnie najlepsze to: drugi Elsy, pierwszy Anny i ostatniego chłopaka.

    Pozdrawiam, roxanevv.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcecie DOBREGO I DARMOWEGO HACKA DO MSP ? Tutaj jest spoko:

    http://freeonlinehacked.com/moviestarplanet-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co komu hacki na takiej grze jak msp? W niej chodzi o dobrą zabawę, kreatywność... Czy nie sądzisz, że to jest oszustwo i gra traci sens? Przemyśl to. Moim zdaniem nie warto...

      Usuń
  6. Świetne te looki! Bardzo dopasowane! Masz talent ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)