Menu

piątek, 6 lutego 2015

Animacja za 0 SC i bez nazwy?

Hej!

 Chyba każdy dowiedział się już o animacji za 0 SC, prawda? Jeżeli nie, wygląda ona tak:


 Animacja przedstawia MovieStar podrzucająca owoce. O ile pamiętam, była też taka tylko że MS żonglowała warzywami. No dobrze, jest za 0 SC, ale dlaczego ONA NIE MA NAZWY?


Jest ona podejrzana... Wczoraj jeszcze była w TOP, a dzisiaj jej nie ma. Dziwne, co nie?

Myślę, że jest to po prostu błąd. A co wy uważacie?

Pozdrawiam,
Aleksa,
Bekka I love,
OLA.

11 komentarzy:

  1. Ja myślę, że to hackerowska animka ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo,bo kiedy ja kupilem to msp sie zmulilo troche i wg planeta msp sie troche spikselowala 0-0.
      Ale jak zmienilem przegladarke to juz bylo ok xD

      Usuń
  2. Ja ją kupiłam :) Jest to trochę dziwne o_O Czekam na posta od drugiego redaktora ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niemogę znalezć tej animacji :c Pomożesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak. Dość dziwne o: Ale teraz jej nie ma. Nie wiem co to było. Ale zdąrzyłam kupić :D
    ~PatQa
    ~ Peluga

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne...zauważyłam, że na naszym msp w rankingu osób z największą ilością sc jest dużo niskich leveli, weszłam w profile kilku z tych osób, a teraz wyszukując coś w google wyskakuje mi komunikat, że hakerzy mogą próbować wykraść moje dane. Zaciekawiła mnie ta sprawa. Byłam na kilku innych serwerach i jest tam tak samo, niskie levele mają miliony sc! To naprawde dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem to błąd :)
    diamentowa Pati

    OdpowiedzUsuń
  7. Podejrzane.. Myślę, że to jakaś hack-anima.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)