Menu

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Zlot hackerek, czy może totalny mit?

Czesc!
Słyszałam, że więcej osób "włóczy" się w rankingu z największą sumą SC na MSP. Postanowiłam przeszukać ten ranking dokładniej. Wiecie co znalazłam?
Nawet nie wierzyłam własnym oczom, że to widziałam.
Było tam dosłownie MNÓSTWO osób z 6-7 levelem, które miały po kilka milionów SC. Nigdy nie wierzyłam w hackerów, ale to mnie zaczyna mocno zastanawiać.
Zobaczcie co znalazłam w rankingu:






(Zapomniałam tutaj zaznaczyć na czerwono osoby, chodziło mi o "(D)eine Seite")







Nie wierzę własnym oczom.
Przy tym szukaniu to aż znalazłam siebie. Wciągnęły mnie te "poszukiwania", ale to już mniejsza sprawa

Pamiętacie posta i screeny ze wczoraj?

Nie przypuszczałam, że może być ich tak wiele!
Jednak waham się, bo zauważyliscie ile jest tych osób o nicku "wanka"?
Ktos mi wczoraj powiedział, że to mogły być osoby, które np. testuje jakis moderator. Jednak trochę w to wątpię, ale całkiem możliwe, bo nie reagują dotychczas na zgłoszenia użytkowników....
Zauważyłam też ten komentarz:


 Czyli pisze, że nie była logowana, ale ma ciuchy z nowego konkursu?
Dziwne.......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

14 komentarzy:

  1. Teraz się trochę obawiam , ale bez przesady

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę dziwne o.o

    Ladygaga2135

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę że to konta ,, testowe" moderatorów/adminów no może chciali sprawdzić czy niektóre hacki działają? I być może się z tymi hackami jak udaje to ten sposób blokują. ~patifromspace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację. Ale czy nie mają ich za dużo? Wystarczyłoby zrobić z dwa, by się upewnić...

      Usuń
    2. Wątpię... sami mówili że hackerzy nie istnieją. Ale wiesz.., wszystko jest możliwe ;3

      Usuń
  4. Wydaje mi się,że te konta są stworzone przez moderatorów. Fakt, że żadni modzi nie reagują na nasze zgłoszenia. Patrząc inaczej, prawie każdy użytkownik udający hackera pisze na statusie, aby nastraszyć innych np."I'm hack you!", a tu tego nie ma. Moim zdaniem nie są to hackerzy. Moderatorzy chcąc się pochwalić dali tym kontom tyle Sc? Nie wiem, ale to głupi pomysł. Trzeba poczekać, może na forum się coś od nich pojawi.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te MovieStar mają więcej StarCoins niż np. 50 levele o.o.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, te dwie pierwsze dawno się nie logowały, a ubrania z najnowszego konkursu mają. Być może Modzi coś testują, a mimo to zachowują się nieodpowiednio. Napisaliby coś w CTR, czy na forum. Tym bardziej, że na pewno widzą wpisy i oburzenia między innymi w K.G. Może wreszcie coś powiedzą. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Na duńskim MSP pierwszy w top jest koleś o nicku H4cker4Ever..

    ~Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest też dziwne bo jak się wejdzie w awards na ich profilu to widać że mają jakieś awards i jak się kliknie na awards który zdobyły to widać dokładnie że tego awards nie zdobyły.. P.S Sorki że sie tak rozpisałam ale niewiedziałam dokładnie jak to napisać :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie jeszcze ich zapewne więcej. To się robi coraz bardziej podejrzane.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  10. Modzi mają swoje konta.To po pierwsze.A po drugie,jak w niecałe 2/3 dni mieliby ponad 50 mln? #ANNS

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)