Menu

piątek, 2 stycznia 2015

Wyniki

Cześć!
Postanowiłam ogłosić już wyniki na redaktorkę do czasu aż odzyskam limit na internecie. Nie chcę, aby ten blog pozostał pusty bez postów. 
Postanowiłam wybrać użytkowniczki:
Klaudia_17, JulciaaDance oraz Julcia5342
Postanowiłam tym razem wybrać 3 osoby, aby postów było więcej.
Zostaliście zaproszone już do bloga.
Prosiłabym rownież 5 stycznia napisać już posty pożegnalne, aby wszystko było już gotowe i aby rozegrało się bezproblemowo.
Było 48 zgłoszeń, także proszę mnie zrozumieć, tym bardziej że ciagle jestem na telefonie.

Dziękuje i do zobaczenia wkrótce!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za przyjęcie. :)

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę?! Nat dziękuję, to zaszczyt xd
    / JulciaaDance

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje :) I ja jestem Jula5341 a nie Julcia5342 xd
    ~Pozdrawiam Julka.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja już się nie będę zgłaszać, nie mam poco..
    -Angeley

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)