Menu

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Wyjaśnienie.

Cześć.
Jak wiecie, albo może nie wiecie - nie mam teraz internetu. Cudem zdobyłam go przez chwilę i wykorzystuję tą szansę na napisanie dla was posta. Otóż, Internet odzyskam dopiero 5 lutego, więc długo nie będzie mnie na blogach oraz na MSP. Z tego też powodu postanowiłam poprosić Lianę (#Cadence) o pomoc i będzie w tym czasie pisała posty. Myślę, także nad zrobieniem konkursu na redaktora do czasu kiedy mnie nie będzie. Skonsultuję to z Lianą przez telefon. Blog chwilowo "przejmuje" Liana. Nie będzie ona robiła nowego wyglądu jakby co. Na koncie AnnabelIe też będzie ona grać. Dziękuję za przeczytanie.

Pozdrawiam.
XxPorshiaXx
~Nat.

4 komentarze:

  1. Nie stać Cię na internet :? XD

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety . Dziwi mnie tylko to jak tak szybko wykorzystałaś internet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy na powrót i nowe posty.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)