Menu

poniedziałek, 19 stycznia 2015

Wyjaśnienia - Obiecane

Cześć!
Przepraszam, że pisze dopiero teraz, ale sprzątałam w szafie i się poszłam kąpać. Potem grałam trochę w simsy i tak jakoś wyszło.
Obiecałam Wam wczoraj cos wyjaśnić w dniu dzisiejszym.
Chodzi o nagły wypadek.
Mama wcześniej mówiła mi, że limit wróci mi dopiero 5 lutego, załamałam się co zreszta sami wiecie.
Okazało sie, ze 5 stycznia wcale nie wrócił mi jeszcze limit, dlatego tak szybko moj internet sie skończył.
Wróci pełen limit dopiero 20 stycznia, czyli jutro!
Jestem zaskoczona i zadowolona, dlatego ta cała sytuacja śmieszyła mnie trochę.
Jutro moze niekoniecznie będą posty, bo chce cos zrobić z wyglądem bloga. Jeśli macie jakieś fajne pomysły możecie pisać w komentarzu. Najciekawsze pomysły raczej wezmę pod uwagę.
Zastanawiałam sie nad zrobieniem czegoś związanego z galaxy. Juz był taki motyw bloga, jednak tym razem chciałabym zrobić to troszkę inaczej.
Jeśli zastanawiacie sie jak pisze posty skoro nie mam jeszcze internetu, to wiedzcie, że blogger mam pobrany jako aplikacje na telefonie i po prostu łączy mi sie z blogerem, ponieważ nie zżera duzo danych ;)

Myśle, ze to tyle 

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Hmn ...Galaxy to niezły pomysł, może pokombinuj z kolorami ... ???
    vajletaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób walentynkowy wygląd c:

    Aglet888 niezalogowana

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze sie z Twojego powrotu, Nat :) Może Walentynkowy wygląd bloga? :) Aglet888 - popieram pomysł xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się z powodu internetu . Co do wyglądu to nie wiem . Twój pomysł brzmi ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm...może coś z feriami ? No wiesz, coś typu "Ferie razem z nami "
    ~Monik656

    OdpowiedzUsuń
  6. Galaxy pasował by na tego bloga. Może coś z panterką (kolor do wyboru) albo "w kosmosie" (to chyba jest galaxy ;/, nwm). Moim ostatecznym pomysłem jest coś "fejmowatego" (xD) Np. porozrzucane znaki "<3" itp.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)