Menu

sobota, 24 stycznia 2015

Wczorajszy post

Cześć!
Chciałabym przeprosić was za to, że wczoraj nie napisałam jednego posta. Miałam pisać 3, ale dlatego ze miałam bana nie miałam o czym napisać. Niby mogłam z lewego konta, ale potem mi sie juz nic nie chciało.
Powiedziałam, ze moze cos wymyślę i napisze wieczorem jednak juz mi sie po prostu tak nie chciało, ze pograłam chwile w IMVU, popisałam na GG i poszłam spać. No cóż, usnęłam.
Dziś juz koniec bana i napisze potem posty, muszę sie wykapać i zrobić sobie maseczkę, bo ide o 20 do kina na Modtdecai. Jeśli chcecie napisze cos o tym, bo zwykle jak chodzę do kina to pisze o repertuarze.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Czemu napisałaś w jedym słowie "PograłEM"? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, miłego seansu. I nic nie szkodzi, że raz na jakiś czas nie napiszesz posta. Inni powinni to zaakceptować.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)