Menu

środa, 7 stycznia 2015

The Sims 4?

Cześć!
Słyszałam, że chcecie abym robiła tez posty o Simsach. Chętnie bym je zrobiła, jednak chciałabym się mniej więcej zorientować o czym to wszystko chcecie. Ja osobiście posiadam the Sims 2, 3 i 4. Moge pokazywać Wam miasto, domy, rodzinę, co kolwiek. Niektórzy tez wpadli na pomysł, aby nagrywać gameplayery, w sumie to dobry pomysł, ale nie mam jakiejś specjalnej kamery do nagrywania simsow ani głośników do nagrywania głosu. Moze znacie jakieś programy tego typu?
Potrzebowałabym tez cos do montowania filmów jak to inni youtuberzy, ale jednak ja kompletnie nie znam takich programów, pewnie jeszcze jakieś płatne.
Mogę spróbować nagrywać gameplayery z simsów, ale musielibyście mi pomoc i do tego wyrazić swoją opinie na ten temat.
Wróciłam wlasnie ze szkoły niedawno (miałam lekcje do 16, Eh) więc następne 2 posty pojawia sie troszkę pózniej.
Piszcie w komentarzach co o tym myślicie!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

17 komentarzy:

  1. Myślę że to wyśmienity pomysł! Nie znam żadnych programów, ale doradzę Ci żebyś nagrywała TS3. Na YT z TS3, już prawie nikt nie prowadzi z nich serii. Była byś odmienna.
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  2. Załóż bloga o simsach i tam rób takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1!
    Tak tak tak tak!
    Nagrywaj gameplayery, prosimy .. C: (tu powinny byc slodkie oczka .. #xde)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1!
    Tak tak tak tak!
    Nagrywaj gameplayery, prosimy .. C: (tu powinny byc slodkie oczka .. #xde)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1!
    Tak, nagrywaj gameplayery! C: (tu powinny być słodkie oczka #xde)

    OdpowiedzUsuń
  6. 1!
    Tak, nagrywaj gameplayery! C: (tu powinny być słodkie oczka #xde)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł! Niestety nie znam żadnych programów :( Ale za to w simsach mogę pomóc :) ~ Emi Caffe ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja do nagrywania filmików używam Bandicam szybko działa,wszystko fajnie i w dodatku darmowe! polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem specjalnie za tym, aby na tym blogu były posty o Simsach. Genialnym pomysłem jest, jednak nagrywanie, niestety nie znam żadnych programów,może popatrz w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mysle ze gameplayer to swietny pomysl!

    Kuna c:

    OdpowiedzUsuń
  11. Porshio,
    Wpadłaś na idealny pomysł i wgl, ale jeśli chcesz pisać o simsach to załóż osobnego bloga o tej grze. W lutym zamierzam napisać u siebie poradnik jak obsluzyć program do nagrywania ekranu jaki ja mam, czyli Screencast-O-Matic. Jeśli masz laptopa to sam nagrywa mikrofon tylko trzeba to ustawić :).
    Co do programu do montowania, mam taki sam jak ty AVS wiec to wystarczy chyba że chcesz zrobic intro :)
    Jak napisze poradnika o screencascie to wyślę Ci link do bloga i może skorzystasz ;)
    I Think, że pomogłam.
    Pozdrawiam :)

    Aglet888

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry pomysł. Za bardzo się nie znam na simsach, ale chętnie będę czytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moglabys opisywac kazda z czesci, ktora posiadasz, czym sie roznia, co i jak w nich i wgl. Sama nie posiadam najnowszych wersji, a chcialam kupic i musze sie zorientowac we wszystkim. Filmiki tez bylyby fajne, ale za duzo czasu bys na nie poswiecala, i wgl xd Ja osobiscie filmikow bym nie ogladala, nigdy nie ogladam rzeczy zwiazanych z grami, bo dla mnie to bezsensu i jest to nudne. Ale moze inni to lubia, przydaloby im sie, a Ty bylabys w stanie to wszystko ogarnac, wiec mozesz sie za to wziac. W sprawie w czym, jak i wgl krecic filmiki nie pomoge, nie znam sie.
    ~Nataliaa =)
    Ps. Sry, telefon, nie chce mi sie znakow polskich :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bandicam jest dobry, a do montowania polecam Windows Movie Maker.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fraps i Movie maker na start.
    -TejCoNieCheSięZalogowaćNaKontoGOOGLE
    -iue

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)