Menu

sobota, 10 stycznia 2015

The Sims 4 - Pogrzeb babci

Czesc!
Teraz będzie kolejny post z serii The Sims 4. Dzisiaj postanowiłam zrobić sobie większy dom do którego się przeprowadzilismy.
Dlaczego?
Ponieważ już została wyznaczona data smierci dziadków, a chciałam, by ich ostatnie chwile z życia zostały spędzone w spokoju, w pięknym domu, gdzie nie ma problemów.
Po kilku dniach spędzonych w nowym domu nagle zmarła babcia.
Tutaj zdjęcie jak mroczny kosiarz (smierć) już przebywał w moim nowym domu:


Cóż, dosyc przykro się zrobiło bo wiadomo, związałam się z tą grą.
Oto ostatnie zdjęcie babci, które zostało zrobione przed jej smiercią jeszcze w starym domu:
Niedługo czas na dziadka, a ja stanę się młodą dorosłą, moja mniejsza siostra nastolatką, a "matka" stanie się dorosłą (jest młodą dorosłą).
Za chwilę kolejny post, już z serii MSP
Jesli chcecie, to mogę pokazać Wam jak wygląda mój nowy dom.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Ja bym chętnie zobaczyła nowy dom , możesz pokazać :) Współczuję z powodu dziadków , ale w TS życie toczy się dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są hasła na nie starzenie się simów...no pzrynajmniej w 2

    OdpowiedzUsuń
  3. Do 2 znam kod na nie starzenie się. Nwm czy w 4 działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. R.i.p :c Czekam na posty z tej serii.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie dziś złowiłam 2 krowo kwiaty

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)