Menu

wtorek, 27 stycznia 2015

The Sims 4 - Nowy dom!

Czesc!
Wreszcie wyczekiwany post, bo już dawno miałam Wam pokazać mój nowy dom.
Dlaczego nowy?
Ponieważ moja simka (nastoletnia) stała się już dorosłą osobą, potem znalazła sobie chłopaka, był slub no i rodzina się "powiększyła", że tak to okreslę i jest o 3 członków rodziny więcej i na dodatek urodziły mi się bliźniaki, ale dwujajowe.
Cóż, to może zacznę od screenów domu po przeprowadzce:








































Mi się spodobał, dlatego taki oto dom mam.
Myslę, że tyle screenów wystarczy, trochę mi się simowie do screenów wcięli, ale to w sumie nic :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Po prostu śliczny. Chciałbym mieć taki dom

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny dom taki nowoczesny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ja bym sie tam pogubiła ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam miałam the sims 1 i chyba 2. Fajnie jest popatrzeć na takie posty.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)