Menu

wtorek, 6 stycznia 2015

The sims 4 - Mój dom (wreszcie oczekiwane)

Czesc!
Dzisiaj wreszcie oczekiwany przez niektórych post o The Sims 4!
Obiecałam cos napisać, więc myslę, że dzis jest na to odpowiednia chwila i moment.
Dzis pokażę Wam zdjęcia mojego domu.











Dom nie jest idealny, ponieważ nigdy nie robiłam domów i miałam z tym zawsze bardzo duży problem, nie mam talentu do domów - powiem wprost, dlatego nie jest idealnie, nie podoba mi się jakos specjalnie, ale co zrobić?
No nic.
Więc muszę grać posiadając ten dom :)
Ale nie sprawia mi to jakiegos wielkiego problemu.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Śliczny. Mi się bardzo podoba, gdybyś zobaczyła mój...

    OdpowiedzUsuń
  2. No.no domek piękny. :D Ja wracam do simsów ,bo simka ma urodziny. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Dom jest ładny, najbardziej podoba mi się łazienka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ten dom ! Baaardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega super ten dom ! Podoba mi się baaardzo !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piękny dom.. Ja zrobiłam z gotowych pokoi ;p Zrobiłąm jeszcze lesby w simsach ahahahaha. A w jakim mieście mieszkasz? Nie ważne XD Ogółem rób też posty o simsach C; Pozdrawiam

    DariaDariaDariaDariaDariaDaria XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny:O aż się popłakałam.Ja mam bardzo podobny ale twój ładniejszy.Na msp jestem wenska12

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak zatwierdzam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny dom! Ja też mam TS 4. Nie wychodzą mi taki domy tak Tobie c;
    Pozdrawiam, irute1

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)