Menu

czwartek, 29 stycznia 2015

Rosie [3] - Już jest!

Czesc!
Już wczoraj wieczorem zrobiłam kolejną częsc filmu "Rosie". Myslę, że ciekawsza częsc niż poprzednie, dlatego że w tej częsci odkryjecie tajemnice których zapewne byscie się niespodziewali po poprzednich częsciach, także myslę, że będzie ciekawie.
Zrobiłam tą częsc na mój taki "wielki powrót", ponieważ no nie wchodziłam dawno jakos tak zwyczajnie na MSP, bardziej interesowały mnie simsy, gsm, imvu i inne sprawy.
Dlatego postanowiłam odnowic to wszystko i wziąć się w garsc jesli chodzi o "Rosie [2]" oraz "Rosie [3]" (najnowsza z częsci)


Niedawno opublikowana, więc 79 wejsc (w tym momencie) i Rosie [2] 559 wejsc, a zrobiłam wyjątek i zrobiłam trzecią częsc WCZESNIEJ!

Muszę isc na obiad, więc zapraszam na film, a zaraz kolejny post!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Natalko! ja byc z rosji, to ja na chats- Jestem_se_kruliczek_por_nac_liz . jakaś Patkaaaaaaaaaaa głupia mnie zbanowała za 6 godzin! ja żaułujem, bo o Tobie ja pisać złom rzecz na chacie, ze Ciem nie lubje, ale ja chciałać to dla jaj! wybac ;c tylko jak ty byc Mod lub Właściciel chats to odbanuj mnie! pseprose Cie na chats tysionc razy lup jak chces to mniej :( JA PRZESPRASZAĆ, IM SORY ORAS PO ROSYJSKI PRZETINAPROSZAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nat, proszę. Mogłabyś odczytać ode mnie wiadomość na MSP? Byłabym wdzięczna :)... ~Wiktoria11109

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo obejrzę, jak tylko wrócę do domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obejrzałam, czekam na kolejne części, bo raz na parę lat zdarza się taki wyjątkowy film.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jest?! Muszę sobie obejrzeć! :D Robisz świetne filmy *___*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)