Menu

sobota, 17 stycznia 2015

Rosie [2]

Czesc!
Jak już wiecie przed stratą limitu zrobiłam drugą częsc filmu "Rosie". Nie miałam internetu przez jakis tydzień, więc nie mogłam go promować, ani nic.
Kontem zajmowała się moja znajoma, Liana (#Cadence), której bardzo za to dziękuję.
Teraz, gdy już mam internet chciałabym ponownie o nim napisać.


Jak wiecie robię filmy co 1000 wyswietleń, a dlaczego?
Ponieważ na filmach powinno się zarabiać i korzystać na nich dobrą ręką.
W sumie tylko to można robić w tej grze, co nawet cieszy jesli ma się dużą liczbę wyswietleń.
Jest póki co 490 wejsc, także czekam wciąż.

Chętni mogą pomóc w reklamie, ale tak szczerze nie zależy mi już jakos bardzo.
Po prostu w to nie gram tak bardzo jak kiedys.
Ta "przerwa" dała mi wiele do zrozumienia.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Obejrzę potem., bo to fajny film. W sumie to tylko gra, więc jak będziesz mieć 1000000 wyświetleń to nic szczególnego w realu nic się nie stanie

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobry film. Powinnaś uzyskać za niego 1 stronę w Top. Hmm.. Może zbytnio przesadzam. Drugą stronę w Top?..

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkoncy gra polega na robieniu filmów bo poco by ta gra miała by się nazywać planeta gwiazd filmowych

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie obejrzę. Muli, muli i jeszcze raz muli. Ehh...

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)