Menu

środa, 21 stycznia 2015

Rosie [2] - Odnawiana

Czesc!
Dawno nie było mnie na internecie, więc ogólnie nie miałam czasu też na zareklamowanie filmu. Reklamowałam go już na blogu całkiem niedawno, bo miałam trochę internetu, ale nie był to mój ostateczny limit.
Postanowiłam zrobić to jeszcze raz.
Statystyka całkiem się powiększyła, zaraz zrobię jeszcze kilka reklam, ale też jestem dzis mega wkurzona.
Dlaczego?
Ponieważ skończył mi się VIP już zresztą wczoraj, a teraz miałam w skarbonce 293 tysiące fame. Gdybym zrobiła boostera, to miałabym jakies 500 tysięcy fame i wbiłabym już 26 level na Annabelle.
Jednak nacisnęłam mały krzyżyk w prawym górnym rogu i wszystko się wysypało!
Nie zdążyłam nawet zrobić boostera.
Więc kolejne 293 tysiące fame zostało przepuszczone na marne.
Boże, a zbierałam to miesiąc.
Koszmar.


Rosie póki co ma 510 wyswietleń, jeszcze 490 wejsc i będzie kolejna częsc filmu!
Zaraz zresztą wezmę się za reklamacje.
Mam też dla Was wszystkich pewną propozycję, ale omówię to w poscie, który pojawi się po poscie następnym o zmianie wyglądu bloga.

Mam nadzieję, że to się Wam spodoba i dopniemy swego.
Potrzebuję do tego posta nieco czasu i trochę poswięcenia.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie oglądałam, bo nie byłam na msp ostatnio, ale jak wejdę to zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio jak zrobilam boostera, odebralam fame z skarbonki vip (cos kolo 200 tys fame) to nie otrzymalam x2 fame. Moja siostra miala to samo. Bezsensu, bo z skarbonki moznaby zdobyc w sumie najwiecej tak za jednym razem ;) wiec nw, czy Ty tez tak masz, ale jezeli tak to nic nie stracilas :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)