Menu

piątek, 16 stycznia 2015

Przeprosiny.

Cześć, tutaj Liana.
Bardzo zawiodłam siebie. Miałam pisać tutaj bloga, ale akurat miałam sprawy rodzinne oraz szkolne. Jestem załamana, gdyż nie pisałam tutaj. Za co was szczerze przepraszam. Cóż, muszę się uczyć, a problemów z kilku przedmiotów mam. Niektóre osoby mnie pytały :
"To ty jesteś tą niby hackerką z Rosji?"
Tak. Tak to ja. No i co z tego? To było jedynie na żarty i niektóre osoby mnie i Masło naprawdę polubiły!;)
Nat już wróciła, na całe szczęście! Ja (jeżeli Nat mi pozwoli) może też będę pisała tutaj posty. W tamtym czasie nic się nie pojawiło, tłumaczyłam dlaczego. A tak w ogóle to usunęli mi film, boum :


No, nieważne. Jeżeli znajdę jakiś temat na post, podzielę się z wami pisząc o tym. Dziękuję za przeczytanie tego nudnego jakże posta.
Liana.

2 komentarze:

  1. Nic się przecież nie stało, nie przejmuj się. Masz swoje życie realne.Mam nadzieję, że będziesz to pisać posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No oczywiście. To normalne, jeśli ktoś ma problemy

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)