Menu

sobota, 3 stycznia 2015

Przeprosiny + Nowa zmiana? & Sklep Diamond.

Cześć.

Dzisiaj piszę posty dość wcześnie, ponieważ od 16 lub od 18, mnie już nie będzie. Jadę z rodziną się przejechać po mieście, jedziemy po siostrę odebrać z kursu i w ogóle takie inne rzeczy. Więc później już postów nie będzie. Chciałam też przeprosić za wcześniejszy post. Miał być o msp, a zrobiłam o logach. Teraz popiszę trochę o msp. A loga i napisy końcowe dam na mojego bloga.  Chciałabym rzecz jasna także podziękować tym, którzy mówią o mnie pozytywnie. Wczoraj siedziałam na chacie i pisałam z innymi, to ludzie pisali takie miłe rzeczy o mnie. Bardzo dziękuję. Ale ja tu najlepsza nie jestem, np mi się bardzo podoba styl pisania innych redaktorek.

Dobrze, dzisiaj nie o tym. Chciałam się coś was zapytać. Mianowicie zauważyłam zmianę tła na starcie głównym.


Zmiana koloru? Przejmuję się czymś takim, ale po prostu chciałam o tym napisać. Dopiero dzisiaj t zauważyłam. No cóż, nawet śliczny kolorek. Taki galaxy? Hmm..


Jeszcze chcę opisać sklep diamond. Tak, wiem że było tego sporo na kilku blogach. I za to też przepraszam.Możecie się tego czepiać. Jeśli ktoś ma z tym problem, mogę to zmienić np na inny sklep lub zwierzaczki. Opisuję sklep diamond.

WYGLĄD -

Wygląd taki normalny, diamentowy (?) jak na msp. Niebieski - różowy - pomarańczowy. Do tego jest w lewym górnym rogu duży, nie duży diament.

Zacznijmy od specjalne :

1. Zakręć  kołem fame! 

  



Korzystałam z tego, kiedy miałam booster'a. Kosztuję tylko 4 diamenty za jedno kręcenie. Można wygrać tam - 500 fame na różowym i 2.000, 1.000 i 6.000 fame. Myślę, że może się przydać, kiedy potrzebujemy paru tysięcy do lv.


2. Napisz diamond status!



Kosztuję 1 diamond. Przez  20 sekund znajomi będą widzieć taki status. Tylko 20 sekund? Nie brałam tego jeszcze. I chyba nie zamierzam używać dla ładnego statusu.

3. Booster




Miałam to 2 razy. Kiedy kupujemy naszego booster'a i kiedy np dostaniemy grafa, da nam podwójne fame. Kosztuję tylko 5 diamond. Bardzo pożyteczne. Przyda się kiedy będziemy mieć mało do lv.

4. Idź na szalone zakupy!




Miałam to raz. Kupiłam z połowę sklepu z animacjami. Kosztuję tylko 25 diamond. Nawet bardzo dobre, mamy 50% mniej.

5. Profil diamond.



Jeszcze tego nie miałam, może kiedyś. Kosztuję 15 diamond. Cały tydzień twój profil wygląda tak. Czym się różni? Ładnym wyglądem. I jest inny od pozostałych.

6. Natychmiastowe rośnięcie.




Miałam to raz. Kosztuję ?. Zależy. Tutaj kosztuję 16 diamond. Jeśli twój zwierzak ma np 12 lv możesz go ulepszyć na 24. Mi się podoba.

7. Zmień swojego zwierzaka!



Nie miałam jeszcze tego. Kosztuje 6 diamond. Tu chodzi o to, jeśli nie podoba Ci się ten zwierzak, możesz zmienić na innego. Nawet fajne, choć ja wolę zostać przy swoich.


8. Wyślij specjalne pozdrowienie!




To ostatnie już z specjalnych. Miałam to kilkanaście razy. Kosztuję 15 diamond. Chodzi, żeby wybrać jedną osobę, której chcę się właśnie to podarować Ty i ta osoba dostaniecie po 3000 fame i 500 sc oraz małym prezencie, zależy jakie wybierzecie.


UBRANIA, PRZEDMIOTY I ANIMACJE :




Jeśli nie chcę nam się szukać po całym sklepie tej rzeczy za diamond, możemy tutaj poszukać.


To koniec tego posta. Pisałam go długo. Mam straszne lagi, ale jakoś napisałam. No cóż, widzimy się w następnym poście.


~Klaudia_17

8 komentarzy:

  1. widźićie tjego lódka f skliepie djamonds? łon mósi popśikac pahy desodorantę reksona, bo śmierdźą mu tyłek! FUJ FÓJ FOJ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ŁÓJ, MOJA BOLIDUPO KOFFANA, AJ LOF JU KŁAROLCZKA!

      Usuń
  2. Bardzo fajny i przydatny post.
    Pozdrawiam
    ~Marcia

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)