Menu

wtorek, 27 stycznia 2015

PRAWDZIWY moderator na YOUTUBE?

Czesc!
Nie uwierzycie co znalazłam ostatnio przeglądając kanały na YT (YouTube). Szukam sobie jakis rzeczy do programów typu AVS (do teledysków), a tam znalazłam kanał pewnej dziewczyny z UK MSP. Postanowiłam zobaczyć wideo, ponieważ nazywało ono się:

(IM A MODERATOR! / JESTEM MODERATOREM!)
Myslałam, że to jakis totalny blef, ale po obejrzeniu tego filmiku już nie wiedziałam co sobie o tym mysleć.
Może obejrzyjcie to sami, a się przekonacie:

                             
Naprawdę bardzo dziwna sytuacja, jest czarno na białym opcja "Admin" i robi sobie z nią co tylko zapragnie.
Postanowiłam założyć tam konto i obejrzeć jej profil, nie wygląda jakby była jakims administratorem lub moderatorem, ale zatem jak wyjasnić to na filmie?
Może wy cos wiecie na ten temat?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

11 komentarzy:

  1. Ma po prostu Charles'a i sama siebie robi adminem. Myślę, że pomogłam ~ Laura

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, ale nie mam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest chyba jakiś hack.Bo chyba prawdziwym modem ona nie jest ;___; Lol!Ona daje bana forever O.o ~ Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, usunęła film. Spóźniłam się :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Film usunięty :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, film usunięty. No cóż, możliwe, że to prawda.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  7. Film został usunięty.
    :(
    KamaKamusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Por film usunięty ,ale mondeatorem nie mogła by być .

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)