Menu

czwartek, 15 stycznia 2015

Powrót!

Czesc!
Tak jak myslałam internet został przywrócony! Jestem zadowolona, bo wreszcie mogę wrócić do swoich wszystkich spraw i wreszcie zająć się zaległymi sprawami.
Teraz już jestem w stanie pisać na blogu, jednak to nie zmienia faktu, że na internecie siedzieć długo NIE MOGĘ.
Dlaczego?
Nie mam tyle limitu ile bym chciała mieć. Szczerze, to nawet nie wiem ile go mam, ale mniejsza o to, bo i tak 5 lutego wraca całkiem.
Wkurzają mnie dzieci, którzy piszą, że limit jest dla "dzieci".
Ja w przeciwieństwie do takich osób nie siedzę na internecie 24 godziny na dobę i nie jestem uzależniona jak niektóre lamusy, które boją się wyjsc z domu do ludzi.
Cóż, taka prawda ;)
PS tak, zgadza się, jestem jeszcze dzieckiem, bo nie mam osiemnastu lat ani dowodu osobistego.
Lubię spędzać czas bez internetu, ale też nie wyobrażam sobie bez niego trochę życia, bo tutaj mam bloga itp.
Od jutra powinny pojawiać się posty normalnie, ogólnie to uprzedzam też, że już MSP mnie w dosyć mocnym stopniu NUDZI.
Dlatego też może niebawem zmienię tematykę bloga, lub będę pisać o czyms innym dodatkowo (o MSP też)
Jeszcze o wszystkim się pomysli.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Może zmień tematykę bloga na o The Sims 4?
    -Misia882234

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie by było, jakbyś pisała o Simsach (jak masz zmienić temat bloga) :)
    Różne poradniki itp.
    ~Milka/kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  3. Pół roku temu miałam jeszcze internet radiowy. Nie było czegoś takiego jak limit, ale szybkość internetu wynosiła 2 MB. :/ Teraz LTE - z limitem, tak jak Ty. Żeby sprawdzić szybkość internetu polecam speed test. Link: http://www.speedtest.pl/
    zjedź na sam dół. Sprawdzenie szybkości internetu jest całkiem bezpieczne, nie trzeba się logować i w pełni darmowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, nareszcie. Natalia, może zaczniesz też pisać o Simsach, albo o sobie, co o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś. Na szczęście, nie zostawiłaś nas na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)