Menu

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Powrót + internet i szkoła ...

Cześć!
Wlasnie wróciłam ze szkoły, tak, ze szkoły. Na moje nieszczęście nasza szkoła wraca juz 5 stycznia do szkoły i nauki. Było tylko 8 osób razem ze mną, była beka.
Jedyne co gorsze to to, że skończyłam lekcje o godzinie 16, niestety.
Druga informacja jest taka, że mam juz internet i wracam do blogowania, dziękuje redaktorkom za poświęcenie tego czasu, owszem były błędy interpunkcyjne, strasznie mi się to rzucało w oczy, ale nie narzekam :)
W każdym bądź razie od jutra będą sie tutaj pojawiać posty ide mnie.
Jutro tez jadę na lodowisko ponownie, wiec bardzo sie cieszę, bo bardzo lubie być na lodowisku.
PS tego posta piszę z telefonu wiec za wszelkie błędy przepraszam.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx / Annabelie
~Nat

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że wracasz:)
    ~ Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, wracasz ❤❤❤
    ~Milka/kasia3348

    OdpowiedzUsuń
  3. Nat fajnie że wróciłaś dziś moja szkoła też była czynna ale jutro będę miała wolne ale w środe znowu do szkoły Xd

    Serdecznie pozdrawiam piesek412.

    OdpowiedzUsuń
  4. nat, dobrze że wracasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. BŁAAAGAM NAPISZ JAK KUPIC MĘSKIE UBRANIA ! BO JAK WSZYSTKO ZROBIĘ MAM JUŻ W SKLEPIE MĘSKIE UBRANIA TO ICH NIE MOGĘ KUPIC BŁAGAM O POMOC! NAWET NIECH MI KTOŚ W KOMENTARZU POWIE. BŁAGAM!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisze. Cholera jasna, całe msp będzie to robiło i modzi to zlikwidują -.-

      Usuń
    2. A ty wiesz?

      Usuń
  6. Też byłam dzisiaj w szkole :). Moje gimnazjum było wyjątkiem w mojej okolicy :)) fajnnie, że wracasz!
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dopiero w środę wracam :3

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)