Menu

czwartek, 22 stycznia 2015

Powrót do domu

Cześć!
No cóż wróciłam troszkę pózniej niż przypuszczałam. Ale to nie zmienia faktu, że posty będą.
Byłam w rynku, byliśmy w rożnych sklepach (m.in. w obuwniczych i kosmetologicznych typu Rossman itp.), szczerze mówiąc fajnie było, jednak za ciekawych rzeczy nie widziałam, a szkoda bo chciałam sobie kupić jakieś fajne buty. Niby likwidacja i spora wyprzedaż, jednak nie widziałam nic takiego co by wpadało w oko.
Poszliśmy wtedy w takim razie do McDonalda. Była polewa. Mam kilka zdjeć, nie są jakieś ekskluzywne, więc podaruje sobie pokazywanie ich.
Widziałam komentarze, widze ze chcecie jakieś wszelkie instrukcje. 
Także niedługo przygotuje jakiś materiał i zrobię instrukcje co i jak :)
Mam nadzieje, ze ta gra Wam sie spodobała chociaż w jakimś stopniu.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Wierzę w Ciebie, Porshia. Na Ciebie zawsze można liczyć. Krótko mówiąc: Fajna z cb osóbka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hymmm...
    Ta gra jest glownie dla dziewczyn ale zrobie konto
    ~MatiPonte~

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, Nat zrób instrukcje ! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nic nie kupiłaś. Gra jest całkiem spoko(udało mi się to trochę ogarnąć) , ale lepiej jak dodasz jakąś instrukcję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrób instrukcję, bo ja nic prawie nie kapuje :D
    I zapraszam na bloga: wszystko-i-to.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)