Menu

poniedziałek, 12 stycznia 2015

Powitanie.

Cześć, mam na imię Wiktoria i jestem nazywana Lianą. Pewnie wiecie, iż będę pisać tutaj posty i zajmować się kontem Porszii na MSP. Chcę jej pomóc, ponieważ gdyby nie Dzini oraz Niebo - postów by tutaj nie było. Teraz będę też ja, więc damy radę. Co do komentarzy na blogu (nie opublikowałam ich) "Nie stać Cię na Internet? XD" - Nie wiemy, w każdym razie na pewno ją stać, ale Nat ma internet z limitem. - tak istnieje takie coś ;)
Cytuję SMSa Porszii : "Wyje, może nie wie co to jest 'limit'".  Przejdźmy do postu o mnie, bo przecież to o tym jest temat.
Na MovieStarPlanet nazywam się #Cadence, niegdyś 25maria. Usunęłam to konto, sama nie wiem czemu i żałuję, cóż... UWAGA wiadomość od Nat :
"Może wykupię limit i wrócę wcześniej, ale muszę ostro błagać mamę". Miejmy nadzieję, że uda jej się przekonać. Mam nadzieję, że spodoba wam się moje pisanie postów.
I jeszcze jedno - co do szablonu... Nie wiem co z nim będzie. Muszę dopytać Nat.
Trzymajcie się ciepło,
Liana (#Cadence).

7 komentarzy:

  1. Fajnie byłoby gdyby Natalia wcześniej wróciła. Czekam na Twoje posty Liana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez kitu? Najpierw Por oskarżała cie o zgapianie bloga a teraz go prowadzi?? A podobno Por miala jakieś znajome... Czemu np. Nie one?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie pytanko.Trzymam kciuki, żebyś pisała dobre posty, ale nie o to chodzi.25maria?To ty byłaś tą oszustką rzekomo z Rosji?Tak się pytam jbc. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No własnie widac jak piszesz posty ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)