Menu

piątek, 2 stycznia 2015

Powitanie.

Cześć.Będe tutaj redaktorką do 5 stycznia.Na początek powiem coś o sobie.
 Mam na imię Julka.Na Moviestarplanet nazywam się Jula5341 mam 25 lvl oraz Vip.
Teraz może taki krótki opis mojego wyglądu,więc mam ciemne orzechowe włosy,piwne oczy oraz jasną cerę.Najbardziej lubie rysować i pisać posty na blogach.Jak niektórzy z Was wiedzą prowadzę również swojego bloga ponosi on nazwe bajkowe-moviestarplanet.blogspot.com >>Klik<<
na którego serdecznie Was zapraszam.
Na naszym moviestarplanet wyglądam tak:
Mam nadzieję, że będzie miło mi się tutaj pisało.

Jak się ze mną skontaktować?
~Skaype: Jula Michałek,
~Moviestarplanet: Jula5341.

Dzisiaj napiszę jeszcze dla Was parę postów.
Dziękuje Ci Nat,że mogę tutaj pisać :)

~Jula5341

7 komentarzy:

  1. Napewno napiszesz świetne posty!!!
    Pozdrawiam;-)
    Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecanie swojego bloga na czyimś? Widać, że nie przydasz się na tym blogu. Od razu po Twoim wstępie widać, że jesteś zerowym dzieciakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może byś się podpisał Anonimku? ;)
      JulciaaDance

      Usuń
    2. Hmm.A inni mogą polecać tak?Tylko napisałam że mam bloga i na niego zapraszam.Problem?To nie komentuj.!
      ~Jula5341

      Usuń
    3. Właśnie. Swojego bloga można pokazac, ale to nie znaczy że musisz na niego wchodzić c:

      Klaudia_17

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)