Menu

niedziela, 18 stycznia 2015

Posty w dniu dzisiejszym

Cześć!
Dziś odwołuję posty. Nie mam dziś czasu. Ogólnie od 9 rano gram z siostrą w Xboxa, potem bawiłyśmy sie, a następnie mama rozmyślałam nad wyjściem z domu do galerii, aby zapewnić nam jakaś rozrywkę, ponieważ ma dziś wolne, a jutro znów idzie do pracy.
Potem przyszli goście i graliśmy w gry, wiec po raz kolejny nie miałam okazji wejść na internet, a w sumie to nie miałabym jak wiec tutaj problem. Otóż internet mi sie skończył. Tak, znowu Haha. Mam juz tego dość, ale śmieszy mnie to. Nie martwcie sie jednak bo zostałam wykręcona. Jutro powiem wam o co chodzi. 
Powiem na wstępie tyle, ze internet nie wraca 5 lutego tylko uwaga
20 STYCZNIA
Jutro wszystko wam opowiem, bo zostałam wprowadzona w wielki błąd, dlatego sie śmiałam z tej całej sytuacji.
No, a wiec to chyba tyle.
Ogólnie to teraz ide na pizzę dlatego mam internet.
Ach, duzo zamieszania z tym internetem.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)