Menu

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Post pożegnalny.

Cześć. To będzie krótki pościk pożegnalny. Tak, to ten dzień. Koniec pisania. Cieszcie się. Chciałabym tylko Podziękować Nat że mnie wtedy przyjeła. Za te wiadomości i te hejty. Na chacie poznałam Darsa i innych. Po prostu bardzo za wszystko dziękuję. Bardzo miło tu było. Kiedyś możliwe że wrócę. Dziekuję za wszystko i pamiętajcie że jestem cały czas na moim blogu.

Pisała

~Klaudia_17


Przepraszam, jestem na telefonie. Zabrali mi laptopa ;\

2 komentarze:

  1. Twoje posty były świetne. Napełniania będę czytać twój blog:)
    ~ Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry za błędy pisze z komórki.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)