Menu

sobota, 3 stycznia 2015

''Pony Magic"

Cześć!Jak wiecie dzisiaj jest nowy motyw.Jest on o kucykach Pony...Ciuchy są z skrzydłami,rogami itd.Myślałam,że będzie teraz jakiś zimowy motyw ale woleli zrobić o kucykach..
Ale przechodząc do rzeczy mamy trzy strony ubrań,czterty animacje i 1 strone rzeczy i jedno tło.Najpierwpokaże Wam tło:
 Jest całkiem ładne.Znajduje się na nim fioletowo-biały dom. Złota rzeźba podkowy oraz ulica.Przyznam,że tło jest nawet dopracowane.







 Z tej strony (pierwszej strony ubrań) najbardziej podoba mi się sukienka za 600 sc dla vip. (Oczywiście nie w tych kolorach) Podobają mi się jeszcze gwiazdki na ręke za 3 dmd.Na samym końcu będą looki z tego motywu :)






Ogólnie to z tej strony kupiłabym spodnie za 575 sc,Niektórzy to są szczęśliwi z motywu bo interesują się koniami,kucykami i tego typu podobnych rzeczy,Modzi się o to postarali więc nie mówicie wszędzie (chodzi mi o tych którym nie podoba się motyw) "Ale brzydki" "FUJ!"..
Na trzeciej stronie podoba mi się czapka kucyka :D Nawet te fioletowe włosy się dobrze prezentują..Mi  się nawet ten motyw podoba.A Wam?.






                                                         Więc z rzeczy to te serce za 150 sc jest z innego motywu,ponieważ dostałam takie 4 miesiące temu w prezencie.Nie wiem kto by chciał w salonie mieć konia..











Animacje są dość "konikowe" jak to moja koleżanka mówi..Jest ich dosyć mało bo cztery...


 Nasze tło możemy oczywiście kupić :) (Mówiłam o nim  na początku więc nie będe tu go opisywać).












Teraz taka informacja:Motywy świąteczne,oraz sylwestrowe zniknęły...Został The Rebelions (jak źle napisałam to przepraszam)  no i pozostałe zostały.












No więc czas na looki!
Zrobiłam dwa prezentują się one tak:
Ten jest bardziej elegancki.Taki 'imprezowy'.Oczywiście można go kupić.

Ten jest już taki inny.Taki jakby Pony.Mi się podoba.

Więc myśle,że post się spodobał bo piszę go już 48 minut...
~Jula5341

13 komentarzy:

  1. Kucyki pony x.x Czy oni chca mnie zabic? :C

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam sobie strój Rainbow Dash ~(PANI) kocica

    OdpowiedzUsuń
  3. Są pewne błędy stylistyczne, ale wybaczam ci to w 100 %, bo jesteś początkującą blogerką i widać, że się starałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehem,ehem..Nie jestem poczontkująca.Tylko taki mam gust :3
      ~Jula5341

      Usuń
  4. Widzę tutaj błędy, ale oczywiście nie będę się tego nadmiernie czepiać, wszyscy jesteśmy ludźmi xd Widać że starałaś się pisać to tak, żeby wszystko było zapięte na ostatni guzik, super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sobie zrobiłam T. Sparkle z ubrań tych 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Super temat dla fanów MLP Equestria grils♋

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się ten motyw bardzo podoba, choć MLP jest nieadekwatne do mojego wieku. Tło przedstawia wejście do Liceum Canterlot. ;w; Ciekawy post. Looki śliczne. Szczególnie spodobał mi się ten drugi.
    ~ Lucy

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezus! Mlp ogladaja 20 latki, ludzie tego nie lubia bo to bajki i zabawki, a taknaprawde to bardzo pouczajacy serial. Nie rozumiem co tak wszystkim to przeszkadza...

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się zgodzić z niektórymi komentarzami z powyższych (masło maślane)
    Mlp to naprawdę duży fandom- ludzie tworzą fanfiki (wydawane w formach ksążkowych) fanarty, blogi, fora, filmy, chodzą na ponymeety, kolekcjonują kucyki. Oczywiście osoby piszące na blogach jak ten to ''nastolatki'' z 5-6 klasy podstawówki lub pierwszych klas gimnazjum, dla którym jest ważny tylko facebook, ask, selfie, dużo lajków pod zdjęciem, nadużywanie emotikonek oraz wyrażaniu się na często odwiedzanym blogu w sposób, jaki mówi się do koleżanki, gdzie takie osoby przeklinają, nie szczędzą zboczonych tematów i niewiadomo jeszcze czego.
    Moim zdaniem to, że mlp to zabawki i inne rzeczy ''dla dziewczynek'', nie jest od razu czymś, przez co powinno się uważać kucyki za dziwne, dziecinne i pastelowe g*wno przeznaczone jedynie dla 5-latków. Mogę również zauważyć, że sama grasz w grę, w której głównym celem jest kupowanie rzeczy i innych gadżetów dla internetowej ''laleczki''. Doszukałaś się w tej grze głębrzego sęsu-czemu mlp nie może go mieć? Co jest takiego niesamowitego w grze przeglądarkowej? Nikt z anty-fanów kucyków nie zastanawiał się nigdy, że może dla lubiących je osób to nie tylko różowe kuce z magicznej krainy tęczy? msp to również nie jest miejsce przeznaczone dla niewiadomo jak wiekowych osób, zgaduję, że wiąkszość osób na tej stronie to 7-8 latki.
    Ale nie-"kucyki lubiłam jak byłam mała, teraz są głupie, ludzie którzy je lubią nie mają życia, wszyscy się z nich śmieja, wolą oglądać głupie kuce zamiast strzelić se fote na fejsa, a jak strzelą to nikt im nie lajknie bo każdy wie że lubią kuce, i mają dużo kuców i są niepoważni, i ich jest tak mało że pewno o sobie nawet nie wiedzą, i to pewnie albo faceci bez towarzystwa albo małe dziwczynki, no ja nigdy bym nie zobaczyła czegoś takiego bo jeszcze moja BFF, a nie, już mam innną BFF by mnie wyśmiała, i mój chłopak, ma 12 lat i mi napisał po angielsku ''I love you'' i ja go kocham i myślę że to będzie coś większego, ale jakby lubił te dziwne kuce to już koniec naszej znajomości, na szczęście tak nie jest, bo on jest taki jak my, nic go nie interesuje, i takich ludzi lubię. A jak zobaczę, jak ktoś ma coś z mlp to od razu wszystkim powiem będzie beka i looool!''

    Nie mówię, że każdy się tak zachowuje, ale przynajmniej ja tak to widzę. Co wy macie do Bronies?
    Co wy macie do twórców świetnych filmów, opowiadań, ludzi, którzy mają przed sobą przyszłość?

    Jestem ciekawa, czy ktoś doczytał do końca.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)