Menu

niedziela, 25 stycznia 2015

Polskie PRAWDZIWE hackerki?

Czesc!
Dzisiaj zwariowany dzień. Przepraszam, że piszę dopiero teraz, ale po prostu nakładałam sobie z mamą jakies maseczki na twarz i ogółem - pielęgnacja twarzy.
Ok, przejdzmy do rzeczy.
Siedząc na forum zobaczyłam pewien temat:


Postanowiłam to sprawdzić. W końcu nie wierzyłam dotychczas w jakis hackerów, no przynajmniej na naszym serwerze, bo u Polaków to niestety nie ma cudów.
Weszłam w highscores i zobaczyłam to:


Faktycznie, jest taka osoba.
Nazywa się Polska19111, ma 10 level i posiada ponad 57 milionów SC, czyli najwięcej na MSP!
Jednak to nie wszystko
Widzicie pewnie osobę na trzeciej pozycji, czyli JasiHasi123, która posiada 6 level i ma ponad 49 milionów SC!
Dziwne wam powiem.
Czyli może jednak istnieją jakies programy?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Ja znam taki jeden chyba bezpieczny program do sc i diamonds bardzo popularny i darmowy ja nie pobierałam ale widziałam pod tym sporo komów było i WSZYSTKIE pozytywne. Może one z tego programu korzystają? ~patifromspace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też znam taki program, ale nigdy nie ściągnęłam. Jak nazywa się ten co Ty znasz?
      -Ola

      Usuń
    2. Nie pamiętam ale wiem że z jakiegoś bloga

      Usuń
  2. Zerknijcie na drugą stronę, chyba przed ostatnia jest użytkowniczka z 6 lvl-em!
    Mossien

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie są podobne :o Nie ... Muszę je mieć w znaj XDD Są czadowe Xdd Podbiją MSP :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, to nie wierzę w hakerów, ale teraz mam wątpliwości

    OdpowiedzUsuń
  5. Najdziwniejsze jest to, że one nie były ostatnio zalogowane, a ta JasiHasi123 ma ubrania i animacje z nowego konkursu!

    ~Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej hacki... Trzeba sprawdzić od kiedy grają i wtedy zobaczymy... Ale kto może być lepszy od ALIKINGI?

    Ladygaga2135

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapewne przybędzie ich coraaaz więcej. Zobaczymy.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)