Menu

wtorek, 13 stycznia 2015

Podsumowanie sprawy

Cześć!
Z tej strony Nat. Nie wiem, czy ten post się opublikuje, ale miejmy nadzieję, że tak. Chciałabym podsumować i wyjaśnić wszystko, żeby wszystko było jasne.
Pojawił sie juz tutaj post od mojej przyjaciółki, która napisała za mnie informacje, która jest dość ważna. Tak, skończył mi sie limit na internecie. ZNOWU. Wiecie kiedy mi wraca internet?
Ten kto wie, jest po prostu "mistrzem"... 
Otóż wraca mi 5 lutego.... Wspomniałam juz chyba.
Postaram sie jutro wybłagac mamę o limit, mam juz tego wszystkiego poważnie dosyć. Ja mam tyle obowiązków w internecie jak i w życiu realnym, nie chce nie pisać na blogu ani nie moderować na dogry, ja po prostu nie moge tak żyć, wtedy czuje jakbym miała kilogramy, a nawet tony "łajna" (że sie tak wyrażę) na głowie.....
W związku z tym film na Annabelie pojawi sie po prostu kiedy internet WRÓCI.
Mam tego tak dosyć, ze nawet sobie tego NIE WYOBRAŻACIE. Mam juz wszystkiego serdecznie dość.
Nie wrócę jednak 5 lutego, bo to zbyt długo. Postaram sie to jakoś załatwić w ciagu kilku dni, a moze i nawet juz jutro o ile mama bedzie w domu.
Trzymajcie kciuki na powrót.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)