Menu

piątek, 9 stycznia 2015

Podpisywanie się w postach

No czesc!
Chciałabym sobie cos z niektórymi wyjasnić. Jako że nie gram już na koncie Porshii, tylko na Annabelle po prostu ludzie się mnie wypytują dlaczego wciąż podpisuję się "XxPorshiaXx", a dlaczego nie Annabelle?
Nie mam czasu ani siły, ochoty również nie mam odpisywać każdemu z osobna. Po prostu jak napiszę jednego posta, to chyba większosc będzie już wiedziała o co chodzi i nie będę musiała nikomu odpisywać, oczywiscie z osobna.
Oto rozwiązanie i moja odpowiedź na tą całą sprawę:
Podpisuję się i dalej będę podpisywać się jako "XxPorshiaXx". Nie będę podpisywała się "Annabelle", ponieważ większosc osób nawet nie rozumie, że to ja jestem Annabelie i jeszcze sobie pomyslą, że ktos nowy na blogu pisze posty...
Wiem, że większosc osób czyta wszystkie moje posty i wie o co chodzi, ale po prostu niektórzy to nie potrafią przeczytać jednego zdania ze zrozumieniem i taka jest po prostu prawda.
Zdarzały się pytania na asku "Oddawaj Porshię!", czyli pewnie też jest taka opcja że ukradłam sama sobie swoje konto.
Hmmm, ciekawa historia.
No cóż, to na tyle.
Zaraz następne posty.
Pozostańmy przy.....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Mnie to ciekawiło, ale już wszystko jest dla mnie wiadome. Moim zdaniem Porshia to taka trochę cześć twojego życia xd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię:)
    Pozdrawiam:)
    ~ Violetta8@

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to po prostu normalne. Zmieniłaś tylko konto, ale dalej pozostajesz sobą.

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)