Menu

piątek, 23 stycznia 2015

Pet Birthday!

Czesc!
No niestety Ci co przeczytali poprzedniego posta wiedzą, że mam bana, dlatego muszę skorzystać z innego konta, na którym bym mogła zobaczyć co i jak nowego na MSP.
Weszłam, oczywiscie zauważyłam nową kolekcję i motyw. Tym razem zwie on się "Pet Birthday", czyli po naszemu "Urodziny Zwierzaków" (czy cos w tym stylu).


Kolekcja na pierwszy rzut oka mi się podoba, ogólnie cały motyw jest dosc fajnie zaprezentowany. Niestety nie zrobię looków, bo mam bana na 5 godzin.
W takim razie nie mam pojęcia o czym napiszę następnego posta.
Pomyslę w każdym bądź razie.
Pojawi się on zaraz lub wieczorem, kiedy znajdę czas bo idę na serial.
Miłego dnia!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Mi też podoba się ta kolekcja. Szególnie lubię w nowych tematach to, że staram się pomyśleć co przez ten temat moderatorzy chcą przekazać. W tym ostatecznie mówię, że sam mówi za siebie :
    "Zaopiekuj się mną!" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może napisz posta o Simsach, co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  3. Natko, mam pewną propozycję.
    Bo pisałaś niedawno posta o Simsach i o tym, że mogłabyś nagrywać Let's Playe.
    Na swoim blogu napisałam Przewodnik po moim programie do nagrywania ekranu, czyli Screencast-O-Matic. Mam nadzieję że z niego skorzystasz :) msp-i-zabawa-z-agata.blogspot.com

    Aglet888 *w*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Nie wiem, czy mnie pamiętasz. Dawno nie komentowałam, ale cały czas czytam posty. I MAM PROŚBĘ. Chodzi o Gosupermodel. Dziś w to weszłam, ale zrezygnowałam, bo nic nie zrozumiałam. Niestety ja w gimnazjum ucze się rosyjskiego. I czy mogłabyś zrobić instrukcję gry?

    OdpowiedzUsuń
  5. czemu posty się nie pojawiają? :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs mi się podoba. Łatwo dobrałam kilkanaście looków w parę minut. Ehe. Ale i tak mi się podoba.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)