Menu

niedziela, 4 stycznia 2015

Osoba ,,! ! ! Alicja ! ! !''

Cześć po raz drugi.

To chyba ostatni mój post w tym dniu. Muszę dokończyć pracę nad logami. Są już skargi na to, że nie ma postów. Jak już wspominałam, dzisiaj mnie nie było i dopiero wróciłam. Postanowiłam jeszcze napisać tego posta.

Dzisiaj o trochę znanej osobie, czyli o.. ! ! ! Alicja ! ! !. Jak przeczytacie tego posta, to pewnie polecą hejty typu ,,Ale takie już było'' ,,Nudny post jak zwykle'' Takim czymś się nie przejmuję. Nie bójcie się, i tak jutro jest już koniec pisania. Zaczynajmy.

Alicja (inaczej także Julia, zaraz wytłumaczę)  na razie jest pierwsza w rankingu i ma 62 lv. Lecz, ALAKINGA jest jako pierwsza, ponieważ ma 63 lv. Słynie ona z fantastycznym filmików bijących listę filmów na msp.


Nie wyświetliło mi się kiedy zaczęła grę, mam dalej ten sam problem co inni. Próbowałam 10 razy i na nic. W księdze gości jest tam istny spam. Co jeden dzień, inne moviestar's zapraszają ją i innych na oglądania filmów. Tylko o to chodzi.


Czyli tak naprawdę ma na imię ma Julia. Inni czasami tak robią. W biografii znajdziemy tam :

  • Imię

  • Drugie konto

  • Oraz ask.

Pominę może akward, każdy może sobie zajrzeć i porównać.


FILMY -




Jej filmów jest pełno. Kiedy cały czas oglądałam je, ale teraz w ogóle nie oglądam prawie niczego.

ARTBOOK'I - 



Art ma tylko jeden. Nosi tytuł ,,Ważne'' Ma 2799 love it. Nie czytałam tego, po napisaniu postu przeczytam o co chodzi.

LOOK'I -



Jest ich pełno, ładne i taki ,,profesjonalne''? Sama nie wiem, ale bardzo mi się podobają.


To już chyba na tyle. Wiem, post okropny. Znowu nie mam weny. Postaram się jutro napisać dobrego posta pożegnalnego i wracam pisać na swojego bloga.

Dziękuję za uwagę.

~Klaudia_17

6 komentarzy:

  1. Gra od lipca 2013 roku, czyli krotko jak na taki lvl :)
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się post podobał. Natalia wybrała bardzo fajne redaktorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. #WYMYSLAMSOBIESŁOWAATYMOZEWYLACZANONIMA *-*

      Usuń
  4. Oj po prostu nie wiedziałam o co chodzi. :*

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)