Menu

sobota, 17 stycznia 2015

Oj

Czesc!
Temat taki, a nie inny, ponieważ Angie dziwaczka wkracza do akcji.
Siedzę sobie na forum jak to zwykle reklamując swój film, a tutaj biedna ofiara już zaczyna pisać jakies bzdury na forum:


Naprawdę dowód na to, jakim jest szczeniakiem i dzieckiem, bo zobaczcie:
- Robi wojny (No kto to wymysla? To już 6-cio letnie dzieci mają lepsze zabawy),
- Siedzi na MSP jakby to było jej życiem i tylko krytykuje ludzi (Ja osobiscie nie siedzę nawet godziny na MSP, a ludzi nie krytykuję bo nie jestem taką idiotką żeby to robić. Nawet jesli nie siedzi godzinami akurat tam, to napewno gdzie indziej, bo nie ma swojego życia. Po prostu z tego wszystkiego tak to wynika),
- Gada, że ktos odszedł "w hańbie", między innymi "ja" i Lidia, bo tak napisała (Jak mogłam odejsc w hańbie, skoro po 1. Ja nie brałam udziału w żadnej "wojnie",
2. Dziecko nie miało co wymyslić i fala hejtów na ludzi, bo nie ma co robić,
3. Jej przyjaciółeczka "Czadoffa xD" zwana jako "Wróbel" to dwulicowa kretynka, która najpierw do mnie leci jak ptaszek, a następnie jej się nudzi i leci na mnie z hejtami, Powiem tyle: Fejmu nie zdobędziecie,
4. To ona zakończyła wojnę i zrezygnowała z dalszych ploteczek na mój temat, ja o niej nawet nie pisałam, bo nie jestem takim dzieckiem jak ta rzekomo "16-sto latka", więc jak mogłam odejsc w "hańbie"?)
Uwierz mi, jeżeli naprawdę masz 16 lat i przechwalasz się trzecim miejscem w konkursie ortograficznym (wszyscy o tym gadają), to po prostu szacunek.

Więcej o tej idiotycznej osóbce nie wspomnę choćby nie wiem jakimi hejtami na mnie leciała. Pewnie z nerwów dzikus znowu będzie wyzywał moją mamę, ojca i rodzinę tak jak wtedy. Następnie napisze kilka postów o mnie i doda kilka komentarzy z anonimka, których nawet nie zatwierdzę.

Po prostu ofiara losu.
Współczuję jej, że taka jest. Naprawdę.

Tak ogólnie, to niedługo postaram się zrobić nowy wygląd bloga :)
Proszę mi więcej o niej nie mówić, ponieważ aż mi się smiać i równie dobrze chce wymiotować jak już widzę jej durnowaty nick.
Po prostu koniec z tą ofiarą losu. Więcej proszę mi o niej i o jej durnej bandzie nawet nie wspominać.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

13 komentarzy:

  1. Będę na nie uważać. A ty się nie martw. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Angie w przeciwieństwie do ciebie jest uczciwa (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu.... szolniesze... ? Ma ok 11 lat... 16 latka nie powinna miec czasu na MSP... chyba ze kompletnie nie ma zycia D:

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne dziecko ~Tri

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta Angie jest jakaś durna.. ;-;
    PS: Zapraszam na mojego bloga pandowe-granie.blogspot.com (jest o MSP). :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram Cię!
    Angie sama wywołuje wojny a później zwala na innych. No rzeczywiście zachowuje sie jak "16 latka"

    OdpowiedzUsuń
  7. Już to widzę o_o Angie powraca (to ktora to będzie cz?) Premiera w 2045

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem logiki Angie.
    Ma konto na MSP by tworzyć wojny/kłótnie?
    To dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Te 10- latki :) Myślą, że są już dorosłe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażaj 10 latek-też miałaś tyle lat! -.-

      Usuń
  10. Nie martw się będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A tak wgl to ona sama tworzy wojny. No jak tak można. XDDD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)