Menu

niedziela, 25 stycznia 2015

Ogromne podziękowania

Cześć!
Ostatnio mam małą spine z kimś anonimowym na asku, ale mysle ze juz doszłyśmy do porozumienia. Teraz wchodzę na Aska cześciej, po prostu więcej osób ma pytania do mnie. Tym razem weszłam sobie o godzinie 14:40 (cos koło tego) i nagle zobaczyłam pewien link do jakiejś strony:
(http://xxporshiaxx-msp-funclub.blogspot.com) 
Weszłam w ten link, a tam:
Wiecie jak miło jest zobaczyć takie cos?
Jestem bardzo wdzięczna, że ludzie mogą robić dla mnie takie rzeczy. Nie dość, że sie napracowały, to jeszcze zrobiły mi ogromną przyjemność.
Chciałabym serdecznie podziękować autorkom bloga:
Chyba Laura "(PANI) kocica", stworzyła na ogół tego bloga, także naprawdę bardzo dziękuje, jestes chyba pierwszą osobą, która mi sprawiła taką przyjemność :)
Zapraszam rownież na jej bloga:(http://best-friends-forever-msp.blogspot.com/?m=1)
Posta pisze z telefonu, wiec przepraszam, ze nie ma linków i przepraszam za jakiekolwiek błędy.

Do pózniej! ❤️
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Jaka ona jest miła, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhyhyhyhy ;d Tez jestem Porshianator XD :B

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty na MSP jesteś Annabelie czy Annabelle? XDD Głupie pytanie trochę:)
    ~Natka1282

    OdpowiedzUsuń
  4. Nat, mam problem z wejściem na GSM.Kliknęłam w jakąś stronę po napisaniu, w tą trzecią, ale nie wiem, czy dobrze kliknęłam i w każdym razie nie mogę założyć konta. ;___; Nie wiem czemu.Chyba nici będą z tej gry, choć chciałam ją zobaczyć i pograć w coś innego niż MSP. ~ Emi Caffe

    OdpowiedzUsuń
  5. Oleju! Ale to miłe! C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona to pewnie zrobila by byc fejmem

    OdpowiedzUsuń
  7. I znowu widzę komentarze typu ,,Dla fejmu'' Jest po prostu fanką, jest miła. Podoba mi się to, co dla ciebie zrobiła.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)