Menu

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Odpowiedzi na pyt. + zadawanie pytań!

Cześć!
Po pierwsze zaczynam posty dziś o 16 za co trochę przepraszam, ale dziś wyjątkowo muszę opiekować sie siostrą :) nie jest to jakieś złe ale dziś jest jakos grzeczna, więc w sumie sie cieszę. Mam tez swoje obowiązki tak więc jakos z tym sie muszę pogodzić bo nie jest mi łatwo i niektórzy o tym doskonale wiedza.
Chciałabym dziś "publicznie" odpowiedzieć wszystkim na pytanie, które mnie w pewien sposób "prześladuje". Chodzi mi o to, że duzo osób te pytanie po prostu zadaje.
Chodzi tu o "Ile postów będziesz pisać tu, a ile na msplanets?", "czy zostawisz 4 panny?"
Chce zeby wszyscy mieli pewność co do moich działań.
Pierwsze pytanie
"Ile postów bedzie tu, a ile na msplanets?"
- po pierwsze pisałam, ze nie zostawiam tego bloga i nie zostawię za nic tak wiec co do postów na tym blogu bedą sie pojawiać tak jak zwykle, a na msplanets w sumie nie mam jakis specjalnych ograniczeń, wiec jeśli pojawi sie cos ciekawego to po prostu o tym napisze ;)
Drugie pytanie
"Czy zostawisz 4 panny?"
- na to pytanie juz trochę odpowiedziałam w pierwszym. Nie, bie zostawię bloga. Nadal bedzie prowadzony jak dotychczas.
Jeśli macie pytanie zadajcie je w komentarzu pod tym postem, a ja postaram sie jutro odpowiedzieć.
Mam nadzieje, ze tyle czasu wystarczy.

Do pózniej!
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Dlaczego zdecydowałaś się pisać posty na MSplanet?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd bierzesz tła na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  3. ile latek ma Twoja siostra? Jaka średnia wychodzi ci na półrocze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobilabys posta ze statystykami od poczatku bloga? Czyli np. Ktory wpis jest najpopularniejszy, kiedy bylo najwiecej odwiedzin itp.
    Pozdrawiam ;)
    kreatywne-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie jak robisz nagłówki, ponieważ naprawdę mi się podobają.
    Pozdrawiam. c;

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie czy ma ktoś do oddania konto na msp z wysokim lv jak coś to pisać na adisia2003 (msp).
    Z Góry Dziękuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chcę zadawać pytania, ale po przeczytaniu posta, niektórzy powinni się ogarnąć z takimi pytaniami.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)