Menu

środa, 21 stycznia 2015

Nowy wygląd bloga!

Czesc!
Jak obiecałam wczoraj zrobiłam nowy wygląd bloga.
Wzięłam pod uwagę wszystkie propozycje, szczerze najbardziej spodobała mi się propozycja z panterką, jednak postanowiłam zrobić cos z feriami o których też wspominano.
Dużo propozycji było też z wyglądem bloga o motywie walentynek, jednak na taki wygląd jest dla mnie jeszcze zdecydowanie za wczesnie, ponieważ walentynki są 14 lutego, a jest 21 styczeń, więc wstrzymajmy się jeszcze trochę jesli chodzi o ten wygląd.
Myslę, że za jakis tydzień powinien się pojawić.
Teraz wygląda to tak:


 Postanowiłam dodać trochę zimy i koloru niebieskiego, który kojarzy się z mrozem i zimnymi dniami, przede wszystkim z FERIAMI, na których własnie wypoczywam i oczywiscie osoby z mojego województwa.
Zaraz przedstawię Wam propozycję o której była mowa w poprzednim poscie. Mam nadzieję, że mi pomożecie.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Śliczny jest ten nowy wygląd bloga! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd wzięłaś tło? Odpowiedz Proszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląd jest śliczny ! :* U mnie ferie dopiero w lutym.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)