Menu

piątek, 16 stycznia 2015

Nowy motyw!

Czesc!
Wczoraj miałam swój powrót, czyli wróciłam w samą porę. Akurat wtedy, gdy ukazał się nowiutki motyw po motywie podobnego z przybliżenia do "Paryża" i ogółem Francji.
Bardzo podobało mi się zestawienie tamtej kolekcji, tamtych ubrań i nie tylko.
Tym razem jest to cos innego

Jest to "Snow's Up", czyli kolekcja co kojarzy się najczęsciej z zimą, sniegiem i dobrą zabawą!
Jutro zestawienia ubrań.
Co Wy na to?
Podoba Wam się?
Co do wyglądu bloga nie wiem jak to zrobię, ale jakos muszę sobie poradzić z nim mając tyle internetu ile niestety posiadam, bo nie ma go specjalnie wiele.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Thx kupię sobie coś.
    ~ladygaga2135

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten motyw podoba, takie kolorowe te ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. I teraz mam tą ochotę na narty -_-

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat jestem w górach ...
    vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet włosy mi się podobają, ale reszta nie ;-;

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony konkurs ever. I te włosy *_*.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)