Menu

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Nowy motyw! - Już w czwartek!

Czesc!
Mam już informacje dotyczącą nowego motywu, który pojawi się już w ten czwartek!
Jestescie gotowi?
Jest w Nim trochę kibicowania!

Oczywiscie źródłem tej wiedzy jest strona MSP na FB (>KLIKNIJ<)
Wydaje mi się, a w sumie to już nawet wygląda na to, że szykuje się szykowna kolekcja sportowa, a dokładniej na jakis mecz.
Szczerze bardzo się cieszę, bo akurat moim idolem jest piłkarz już dobry rok, więc bardzo przepadam za takimi rzeczami.
Chciałam też kupić sobie etui na telefon z FCB, ale nie wiem czy mi się opłaca, bo kosztuje aż 100 złotych no a więc mam dużo do myslenia..
A Wam jak się podoba?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. super! Neymar ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś fanką FCB? Ja RM... Cris najlepszy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, FCB. Najlepszy Neymar i to wlasnie jego jestem fanką☺️
      ~Nat❤️

      Usuń
  3. Nat, czy mogłabyś wypróbować tą stronę błagam:http://violetgun.pl/kody/moviestarplanet/online-tool.html#reviews
    Jest w niej hack na sc i diaxy. Proszę.. chciałabym sc, diaxy i vipa za darmo, a boję się, że będę mieć wirusa... Bardzo proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, Neymar ❤👌 A ostatnio odgrywajace sie mecze, to mecze z pilki recznej, ktora kocham, uwielbiam ❤❤❤ ✌ Motyw nie zbyt z reczna mi sie kojarzy, no ale nw. Jutro cwiercfinaly i gramy z Chorwacja ✌
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aw, myślałam, że będzie okropny konkurs, a nawet jest niezły.

    ~Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)